Jag längtar till jul!!!
Jag köpte små söta på Citygross. Kostade typ 15 kronor och passar perfekt i min kalender till ungarna
Sorry. Blev många inlägg från mig när jag läste ifatt vad ni skrivit i helgen.
Imorgon åker jag till Ullared! Hoppas på att hitta många julklappar och att bli klar med kalendrarna
Åh, hörreni nu börjar det verkligen närma sig! I helgen var jag gräsänka och passade på att slå in julklapparna till sambon och även de till barnen. Satt med julmust, julmusik och bara mös. Jag tycker som vissa av er redan skrivit om att pyssla till paketen lite extra. I vår familj uppskattas det verkligen, både av barn och vuxna. Förra året körde jag gammaldags stil med mycket bruna och vita papper. I år blev jag sugen på guld och glitter så nu är det såna lyxiga tjocka papper som inhandlats. Och blanka snören.
Nästa helg åker vi till kanarieöarna en vecka och sen när vi kommer hem är det bara en vecka till advent! Så i veckan är det hög tid att sätta pepparkaksdegen så att den är redo när vi kommer hem. Som tur var är det stängningsdag på dagis hos oss den 25/11 så då blir det full fart på julbakningen
Pepparkaksskorpor är supergott. Jag bakar alltid egna, brukar gå ut minst två omgångar från advent till jul
Tidigare i tråden var det någon som skrev om en ny Ice Age -julfilm. Jag har sökt efter den på diverse nätbutiker men får inga träffar. Är det någon här som vet var den finns att köpa?