Jag längtar till jul!!!
Har bokat blossas nya glögg också. Här förbereds julen minsann undermedvetet. Kom på mig själv nu
Har bokat blossas nya glögg också. Här förbereds julen minsann undermedvetet. Kom på mig själv nu
Oh vad jag längtar till alla julmagasin börjar komma i butikerna. Krypa upp i soffan med julmust, clementiner och en jultidning
Idag har jag varit och köpt mig allers julmagasin och julmust
Va härligt det är att det finns en tråd med människor som är lika galna i jul som jag
Idag har jag suttit i soffan med allers jultidning, julmust och EMDs julskiva på låg volym. Sånt jag får göra innan maken kommer hem för han skulle få spunk om han hörde julmusik i oktober. HAHA!
har ni sett att isabellas har kommit ut med jultidning också. ska köpa den nån dag
kan ju tipsa om att öb har fått in jultomteskum i lådor för 49kr. såg att dom hade en ny variant på tomtarna med, polkagris
Tyckte isabellas var en trevligt jultidning. rekommenderas pyssel, trädgård, recept, dekorationer..ja allt möjligt smått och gott. ett glas julmust till det och man har det rätt bra i soffhörnet
hej alla jultokar. vill ni hjälpa mig med recpet som passar många i julens tecken?
www.familjeliv.se/Forum-25-122/m61614239.html