Jag längtar till jul!!!
Googla på brev till tomten. Skickar man till en viss adress så får barnen ett litet paket av tomten. Minns ej adressen just nu dock.
Googla på brev till tomten. Skickar man till en viss adress så får barnen ett litet paket av tomten. Minns ej adressen just nu dock.
Idag har vi varit på julmarknad och julbord på kosta outlet. Mysfaktor
Julafton brukar se ut såhär ungefär varje år.
Julfrukost hemma i lugn och ro. Sedan åker vi ner till päronen och äter julmiddag vid ca13-14tiden. Lite olika varje år vilken tid det blir.
Kalle på tv och godisbord sen kommer tomten när kalle är slut.
Lite senare brukar vi ha julfika för alla som orkar med kaffe och lussekatter, pepparkakor ,tryffel och såvidare. Fast i år funderar vi på om vi ska göra någon julig tårta istället för de klassiska katterna.
Sist på kvällen är det obligatoriskt med skinkmacka innan man åker hem för att börja om julfirandet på juldagen hos nästa släktskara
Igår bakade jag kanelhjärtan smakar väldigt juligt
När coca cola reklamen kommer på tv varje år får jag julfeeling
På Ica kostar saffran bara 12,90 påsen så det är inte så dyrt i år.
Vilka jultidningar är bra? Har Amelia jul och allers jul än sålänge.
Eena tack för tipsen
Huseby julmarknad är alltid kring fars dag och jag lovar att den är värd att åka på. Hög julstämning
Läste precis drömhem och trädgård jul. Den var okej men de andra tidningarna jag har var mysigare. Fast med lite julmusik till blev det en trevlig avkoppling iaf