Jag längtar till jul!!!
Men du är galen, precis som alla andra i den här tråden
Nä nu snöar det helt galet mycket och det är alldeles vitt på marken! Jag skyller helt och fullt på den här tråden! Klart vädret tror att det är vinter igen om vi vaknar här?
Nä men nu får ni sluta skriva i tråden. Det har snöat konstant sen tråden vaknade, innan dess var det vår, så nu räcker det!
ð???
Åh glögg! Och den här julen tänker jag då inte vara gravid så då ska det glöggas!
Men har stollarna vaknat igen? Ni är inte bra för mig! Här går jag runt och lever i försommaren så ser jag att den här tråden vaknat och vips så blir jag julsjuk igen...
Åh vilken jackpot! Dubbelt upp
Jag har ett problem. Vi har köpt ny soffa som tar upp precis hela rummet så nu måste jag hitta ett nytt ställe att ha granen på! Och nej, man kan aldrig börja fundera för tidigt
Åh en julblogg! Ska genast in och kolla
Jag köpte vinterkläder till lillen igår och kan inte sluta längta tills vi går runt på julmarknader och myser. Snälla vinter kom nu
Jag köpte vinterkläder till lillen igår och kan inte sluta längta tills vi går runt på julmarknader och myser. Snälla vinter kom nu
BlivandeMamma: Vad härligt Vi har också bebis för första gången i jul
Jag har nog aldrig längtat så mycket till jul som jag gör i år. För två år sen var jag dum nog att gå med på att resa bort över jul, Bali var fantastiskt men seriöst, det blir ingen jul bland palmer och 35 graders värme... Förra året tänkte jag ta igen och planerade att jula som bara den. Tyvärr så gick min pappa bort på självaste julafton så det blev av förklarliga skäl en rätt så dämpad jul. I år är första året med bebis och nu SKA det bli en bra jul! Jag har ju flera år av julighet att ta igen!
Igår köpte jag årets första julklapp! Min man skakar på huvudet åt mig men då kom jag på att NI! Ni förstår! Äntligen börjar det bli lite kallar, ååå kan inte hösten börja på riktigt nu.
I min hemstad så kickar de alltid igång julskyltningen på första advent. Då är hela stan ute och affärerna har öppet, i varje hörn serveras det glögg och pepparkakor och det bara öser julmysighet ur alla vrår. Sen jag flyttade till Stockholm. För sex år sen har jag varje år saknat det där. I år är jag mammaledig så i år åker jag dit! Jag och Lillprinsen
Vad härligt att se att man inte är ensam om att längta ihjäl sig. Nu är äntligen hösten här, det betyder att snart är det juuuuul ð???ð???
Idag fick jag kämpa för att inte köpa julmust när jag såg att affärerna har börjat sälja det. Men Lokas nya vintersmak kunde jag inte stå emot. Kolla här! beroendeavbarnvagnar.blogg.se/2013/september/kvallen-ar-raddad.html
Var på ikea idag och hade hoppats på att julen skulle vara framme där men icke :( men på Citygross ska den tydligen vara på plats?