Inlägg från: RocketQueen |Visa alla inlägg
  • RocketQueen

Jag längtar till jul!!!

Neelah skrev 2012-03-30 12:34:42 följande:
    Har börjat fundera på årets julkort.
    Haha, jag satt faktiskt och funderade på just den här tråden senast igår "hmm undrar när den blir aktiv igen"

Men du är galen, precis som alla andra i den här tråden
  • RocketQueen
    Koppkaka skrev 2012-03-30 16:53:28 följande:
    Jag får nog hålla med dina föräldrar där Vi tyckte svägerskan var galen när hon ville prata om det i juli Oktober räcker! Och då är jag ändå julfanatiker, haha.
    Haha men dom är så svåra att övertala så jag måste börja tidigt om jag ska få som jag vill
  • RocketQueen

Nä men nu får ni sluta skriva i tråden. Det har snöat konstant sen tråden vaknade, innan dess var det vår, så nu räcker det!

ð???

• RocketQueen

Jag har ett problem. Vi har köpt ny soffa som tar upp precis hela rummet så nu måste jag hitta ett nytt ställe att ha granen på! Och nej, man kan aldrig börja fundera för tidigt

• RocketQueen

Jag har nog aldrig längtat så mycket till jul som jag gör i år. För två år sen var jag dum nog att gå med på att resa bort över jul, Bali var fantastiskt men seriöst, det blir ingen jul bland palmer och 35 graders värme... Förra året tänkte jag ta igen och planerade att jula som bara den. Tyvärr så gick min pappa bort på självaste julafton så det blev av förklarliga skäl en rätt så dämpad jul. I år är första året med bebis och nu SKA det bli en bra jul! Jag har ju flera år av julighet att ta igen!

• RocketQueen

Igår köpte jag årets första julklapp! Min man skakar på huvudet åt mig men då kom jag på att NI! Ni förstår! Äntligen börjar det bli lite kallar, ååå kan inte hösten börja på riktigt nu.

I min hemstad så kickar de alltid igång julskyltningen på första advent. Då är hela stan ute och affärerna har öppet, i varje hörn serveras det glögg och pepparkakor och det bara öser julmysighet ur alla vrår. Sen jag flyttade till Stockholm. För sex år sen har jag varje år saknat det där. I år är jag mammaledig så i år åker jag dit! Jag och Lillprinsen

• RocketQueen

Vad härligt att se att man inte är ensam om att längta ihjäl sig. Nu är äntligen hösten här, det betyder att snart är det juuuuul ð???ð???

• RocketQueen

Var på ikea idag och hade hoppats på att julen skulle vara framme där men icke :( men på Citygross ska den tydligen vara på plats?

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!