Inlägg från: RocketQueen |Visa alla inlägg
  • RocketQueen

Jag längtar till jul!!!

MrsTM skrev 2011-10-05 16:13:15 följande:
    Mitt tips är att flytta till Göteborg! Här börjar julen samtidigt som Jul på Liseberg öppnar, i år slår de upp portarna fredag 18 november! Skrattande Nedräkningen har börjat...!
    Så ni gör så alltså, anpassar julen efter Liseberg? Hmm Inte så dumt...
    Förra året var jag så ledsen för att jag inte skulle få någon jul, skulle ju på bröllopsresa över både jul och nyår och var ledsen över det här hela sommaren och hösten. Men mina fina vänner överraskade mig och hade pyntat en hel lägenhet och hade julmusik och pepparkakor, must, pepparkakshus, julgodis, julklappar och hela kittet. Så då fick jag ju fuska lite eftersom det var redan i slutet av oktober...

Och jag ska ju genast till city gross för lite essens-shopping!
  • RocketQueen

Nån som har smakat nya Dumle med pepparkakssmak? Annars rekommenderar jag att ni kilar iväg och fixar en påse. Mmmmm...

• RocketQueen
    fluu skrev 2011-10-21 18:26:52 följande:

Dagens förströelseDrömmer Fanns massa bra recept!

Nu har jag ätligen hittat en glögg bland årets nyheter som även jag vågar smaka(gillar inte glögg annars), kiviks nya hallonglögg!
    Åh! En sån måste jag köpa!

Idag var vi på Ikea och köpte ljus med pepparkaksdoft
  • RocketQueen

Nu har jag gjort fotoböcker från vårt bröllop (vi gifte oss idecemer förra året, med jultema såklart) till alla föräldrarna. Det får bli årets julklapp! Och jag började såklart stortjuta när jag såg alla bilder och all snö och alla granar osv... Men en stor del av julklapps-planeringen är således färdig

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!