Inlägg från: RocketQueen |Visa alla inlägg
  • RocketQueen

Filmtips är The Elf! Helt underbart mysig film. Eller the Grinch eller En julsaga, den animerade versionen med Jim Carrey.

• RocketQueen

Viggos morsa: Då är vi ungefär lika lågt gångna Jag har köpt en röd klänning i empiremodell från Nelly, lade upp bild tidigare i tråden. Men jag ville ha en lång klänning som var lite lösare i modellen

• RocketQueen

Har sett att Annas Pepparkakor finns i massor av smaker, kardemumma, apelsin osv. Är det nåt gott eller blir det mest konstigt när man smaksätter?

• RocketQueen

Var finns christmas shop i London? Ska dit om ett par veckor och det låter som nåt jag inte vill missa

• RocketQueen
    LCG skrev 2011-11-16 22:28:30 följande:
    Var så lite så Lovar att du inte kommer bli besviken! Är så mysigt där!
    När ska ni åka? Jag och maken åker 1 december. Har lite som tradition att åka till London varje år och julshoppa och bara mysa
    Vi åker på lucia. Åker för att se en konsert den 14e så vi åker hem den 15e igen men visst ska man hinna med lite julshopping också Känner att jag måste hinna med ett besök på hamleys också, gissar på att det är rejält med julstämning där bland alla leksaker
  • RocketQueen

Jag skulle vilja ha lite tips och idéer vad gäller julklappar, gärna upplevelser... Var lite inne på fallskärmshoppning (till mannen) men han kan ju vara lite höjdrädd så det finns en risk att han skulle vägra och då försvinner ju hela grejen :p

• RocketQueen

Vi hat bjudit in folk till andra advent och tänkte mesta satsa på glögg, peppisar och julgodis, men nåt litet tilltugg som inte är så sött också är nog en bra ide.

Förresten någon som har tips om bra julbord i Stockholm?

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!