Jag längtar till jul!!!
Det är okej för mig om första snön kommer lagom till första advent, till exempel när man är här www.skansen.se/artikel/jul
Det är okej för mig om första snön kommer lagom till första advent, till exempel när man är här www.skansen.se/artikel/jul
Filmtips är The Elf! Helt underbart mysig film. Eller the Grinch eller En julsaga, den animerade versionen med Jim Carrey.
Viggos morsa: Då är vi ungefär lika lågt gångna Jag har köpt en röd klänning i empiremodell från Nelly, lade upp bild tidigare i tråden. Men jag ville ha en lång klänning som var lite lösare i modellen
Har sett att Annas Pepparkakor finns i massor av smaker, kardemumma, apelsin osv. Är det nåt gott eller blir det mest konstigt när man smaksätter?
40 dagar kvar!
Var finns christmas shop i London? Ska dit om ett par veckor och det låter som nåt jag inte vill missa
LCG: Tack! Det blir garanterat ett besök! Åh nu blev jag extra peppad!
Jag skulle vilja ha lite tips och idéer vad gäller julklappar, gärna upplevelser... Var lite inne på fallskärmshoppning (till mannen) men han kan ju vara lite höjdrädd så det finns en risk att han skulle vägra och då försvinner ju hela grejen :p
Vi hat bjudit in folk till andra advent och tänkte mesta satsa på glögg, peppisar och julgodis, men nåt litet tilltugg som inte är så sött också är nog en bra ide.
Förresten någon som har tips om bra julbord i Stockholm?