Jag längtar till jul!!!
Julstäda och sätta upp lite pynt nästa vecka (pga resa veckan efter). Det är det värsta med julen. Man "måste" städa..... =/
Julstäda och sätta upp lite pynt nästa vecka (pga resa veckan efter). Det är det värsta med julen. Man "måste" städa..... =/
Snart är det första advent
Jag har hittat min gamla julstjärna. Det är både genomskinlig tejp och bruntejp på den, för fästet har gått sönder för länge sen.
Någon som har något förslag på hur jag ska fästa ihop den i år?
Black friday tips innför julen....
Årets julklapp
Återvunna kläder??????
va fan....
Kan någon göra mig en tjänst? Gå in på amazon och söka efter en bok som heter The Magic of friendship snow skriven av Andi Cann och kolla om Kindle-versionen är gratis.
Nu börjar jag få julstämning.. de nya grannarna är tidiga med julen och har redan både utebelysning och stakar i fönstren (lite tidigt tycker jag dock).
På vår altan landade vår första gran idag (den vi har på altan med ljus i, den andra får bo i skogen ett tag till).
Någon som har några förslag på julbak, kakor och mjuka kakor? Det ska helst gå att göra mjölkfritt. Där jag bor är julbaket väldigt viktigt. Bjudningar med kaffe och "doppa" i mängder är något som funnits länge (tyvärr försvinner den traditionen mer och mer). 15-20 sorter är inte ovanligt. Jag vill gärna förnya min bjudning lite i år.