Inlägg från: Aniiee |Visa alla inlägg
  • Aniiee

Jag längtar till jul!!!

BossHoss skrev 2018-10-31 08:58:39 följande:

När tycker ni att man skall börja sälja julmust, julpepparkakor osv.

Såg att det fanns redan i början/mitt av oktober julmust på ica, är inte det lite väl tidigt?

Jag tycker faktiskt att de är lite väl tidigt ute. Särskilt vissa som kan ha julprylar redan i september. Mitten av november hade varit bättre enligt mig. Det är risk att man blir "utjulad" redan innan julen börjar annars.

(och på tal om "utjulad innan julen ens börjar" så kommer det bara intressant att se hur mitt Coop hanterar julen i år. Förra året reade de ut julsaker för att få bort det redan vid Lucia. De vill uppenbarligen inte tjäna pengar på julsaker.)
    I have a growing lack of disgust for you
  • Aniiee

Vet ni vad jag ångrar? Att jag för en handfull år sedan slängde ut en flyttkartong med gamla julsaker..... idag slog mig tanken om just det och nu är jag sugen på att köpa crepe-papper och silkespapper och göra nytt......

• Aniiee

Jag ska försöka teckna mig själv i manga-stil med tomteluva..... wish me luck.... =/

• Aniiee
    K Kalle skrev 2018-11-05 15:38:47 följande:
    Tack! Visste inte att Åre-choklad hade en kalender!
    Då vet du nu =)
  • Aniiee
    Jeska skrev 2018-11-05 03:29:17 följande:

Grinchen har bio premiär 9-nov... Holiday calender finns på Netflix kom ut 2-nov. Tipsa gärna om fler filmer.

Uppdaterat listan med ytterligare 55 filmer (och inte klar på långa vägar....)

letterboxd.com/aniiee/list/christmas-movies/
  • Aniiee

Fråga: Vill ni att jag ska länka filmlistan fler gånger? Den kommer uppdateras minst 3 gånger till.....

Också: Vill ni att jag länkar lista med julavsnitt av tv-serier?

• Aniiee

Grej nr 2: Jag tänkte gå in och beställa body shops billigaste julkalender, men så var den slut. Fan.....

• Aniiee

Då ska jag göra det varje gång tills jag är klar.

• Aniiee

Btw, nu har jag smakat årets juleskum. Den var... ok. Lite menlös som vanligt, men jag förväntade mig inte mer. Doppad i överbliven apelsinchoklad så funkade det utmärkt.

• Aniiee
    molly50 skrev 2018-11-07 14:52:29 följande:
    Låter som att den är värd att testa i alla fall då. 
    molly50 skrev 2018-11-07 14:52:29 följande:
    Låter som att den är värd att testa i alla fall då. 
    Jag kan tänka mig att årets smak passar bra till att klippa ner i rocky road......

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!