Inlägg från: Koppkaka |Visa alla inlägg
  • Koppkaka

Jag längtar till jul!!!

Är jag den enda här inne som ännu inte har minsta lilla längtan efter jul än?

• Koppkaka

Vi har börjat handla lite smått till årets paketkalender till fyraårige sonen. har ni börjat med dom?

• Koppkaka
    Skytten11 skrev 2015-08-24 14:03:20 följande:
    Jag har börjat lite smått. Har också en fyraårig son, vad fyller du dina paket med?
    Han älskar My Little Pony, så vi köper ett par såna blind bags med små ponnys. Sen var vi på Childrens House som hade konkursutförsäljning, och köpte två st Turtles-modellera som han får. Sen blir det nog någon hot wheels-bil, kanske pennor/kritor, något litet djur.. Det står lite still :/
  • Koppkaka

Åh! Vet ni? När jag och min sambo var på ta till vara för några veckor sen hittade min sambo en bok från Goboken, "24 julsagor fram till julafton" eller något sånt. Sååå mysigt!!! En ny saga varje kväll fram till jul!

• Koppkaka

Tusen tack, sån fantastisk känsla!

Ang glöggen tänkte jag räkor och krabba direkt jag läste från väst

• Koppkaka
    MissFrost skrev 2015-09-09 22:18:10 följande:

Olidlig spänning när det gäller årets Blossa. Idag på Facebook står det att dom samarbetar i år med ett annat företag som delar samma passion som dom fast för en annan sorts dryck.

Tänker eftersom det också stod att det är influenser från väst. USA.. Coca Cola.. Kanske?
  • Koppkaka
    MissFrost skrev 2015-09-10 10:29:30 följande:
    Ja kanske. En del har gissat på Whiskey.
    När berättar dom?
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!