Jag längtar till jul!!!
Av någon mysko anledning hittade jag idag en prydnadstomte i tyg bland det undanstoppade porslinet...... huh.
Av någon mysko anledning hittade jag idag en prydnadstomte i tyg bland det undanstoppade porslinet...... huh.
I caved
Julmagasin, juleskum, pepparkakor och satsumas inhandlades idag när jag ändå var och handlade. Fux
Är det för tidigt att plocka fram tvålarna med juldofter?
Angående doftljus med jultema...vilka är absolut godast? Jag har aldrig varit mycket för doftljus men när jag insåg att det finns med ?juldoft? öppnade sig en ny värld för mig haha :D
Ytterligare ett tips om yankee candles (hashtag not spon) är att köpa ett paket vaxkakor på amazon uk. De är billiga, 10 st för typ 14 £ (eller ca 17 spänn per kaka, mot sveriges 29 kr/kaka), så lätt att testa många olika. Sök på yankee candle festive mix (om någon vill testa andra dofter än jul så byt ut "festive" till "spice", "floral", "fresh" eller "fruit")
EGENTLIGEN kom jag in i tråden för att säga: De har tagit in julmust i den ena av butikerna här. Dricker inte julmust själv men blev glad för min lillebrors skull för han äääääääääälskar julmust.
Makens förjordade dopp och rödbetssallad
Jag såg en video på youtube igår när en tjej totalfailade att göra lussebullar. Jag vissste ärligt inte om jag skulle skratta eller gråta. Hon var inte svenska...