Inlägg från: littlemisstrouble |Visa alla inlägg
  • littlemisstrouble

Jag längtar till jul!!!

101 ideer har kommit ut med sitt julmagasin. många roliga tips i den

Planering är a och o......
  • littlemisstrouble
    Pigelinen skrev 2010-10-24 09:41:34 följande:
    var det den från Hemmets journal eller vad det var... kostade inte den 95kr... tyckte att det inte var så mycket att hänga i granen
    oh nej en så dyr tidning köper inte jag. den verkade inte vara något att ha.

det finns en pysseltidning som heter 101 nya ideer som denna gång var med jupyssel. annars har dom lite allt möjligt i den tidningen men nu är det då som sagt julideer.
  • littlemisstrouble

jösses va snö det är här. säkert 10cm och det fortsätter vräka ner. tur att man inte behöver gå ut på något speciellt idag.

• littlemisstrouble

någon som har varit på huseby julmarknad än i år? funderar på att ta mig en sväng dit. brukar vara så mysigt.

• littlemisstrouble
    Eena skrev 2010-11-09 14:12:59 följande:
    Jag var väldigt nära att ta cykelt imorse. Känner mig rätt nöjd med valet att ändå ta bilen nu när jag tittar ut och ser snön som faller i stort sett horisontellt... Men väldigt mysigt är det när man kan sitta inne och titta ut. Och förhoppningsvis får det ligga kvar sedan när vinden lagt sig så man kan gå ut och njuta lite

Planerar att vara inne och baka lite med sonen efter jobbet. Känns som en utmärkt aktivitet när det snöar
    ja baka hade inte varit helt fel en dag som denna. kanske ska inventera skafferiet och se om det finns material till att ställa till med bak
  • littlemisstrouble

finns det fler roliga jultidningar ute nu? har amelia och allers julmagasin, 101 nya julideer också.

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!