Inlägg från: Aniiee |Visa alla inlägg
  • Aniiee

Jag längtar till jul!!!

Eena skrev 2017-11-05 18:25:59 följande:
    Tack! Ensam hemma, funkar den för en sjuåring?
    beror väl på 7-åringen, men det funkade helt klart för en 7-åring på 90-talet. en femåring också (jag var 5 när den kom).
    Jag älskar kanske mindre än vad jag gjorde förr, men mer än du nånsin får veta
  • Aniiee

BTW, jag gillade ensam hemma 2 bättre, dels kanske för att jag var äldre, men framför allt för att det är mer jultsämning och för att det är mindre slapstick, som jag inte är ett jättefan av....

• Aniiee
    fluu skrev 2017-11-06 17:52:58 följande:
    Det är den mysigaste jultidningen tycker jag. Innehåller lite av varje och ofta både högt och lågt.
    Jag ska nog köpa en Amelia i år. jag har köpt allers någora år i rad, men medan det första numret var väldigt trevligt så var jag urbesviken på de andra två. Det var ju bara exakt samma =/

Allers vanliga nummer runt jul är dock trevliga.....
  • Aniiee
    BossHoss skrev 2017-11-06 08:27:37 följande:
    Nyslaktat är gott

blir kanske lite julpyntande för oss trots allt i jul
    Ja, fast det får inte vara FÖR nyslaktat..... =P

Man kan ju pynta lite grann.... som symbolisk handling....Oskyldig

Grävde fram en adventsljusstake idag av misstag, och upptäckte till min fasa att den inte funkar. Blir att köpa en ny.
  • Aniiee

Kolla vad som kom med posten 

Jäkla fl att rotera bilder. aldrig varit med om förut, fast jag vet att andra har problem med det.....

• Aniiee
    MissFrost skrev 2017-11-13 19:26:12 följande:

"Studie visar-de som börjar julpynta tidigt är lyckligare"   

metromode.se/noje/studie-visar-de-som-borjar-julpynta-tidigt-ar-lyckligare/

Stämmer nog bra det eller?

Kan nog stämma.... kanske =P

Var sååååååååå nära att ta fram en julduk när jag städade på pianot idag. En glasskål fylld med mini-julgranskulor hamnade där i alla fall Oskyldig
  • Aniiee

Var in på in&finn idag och de hade massor med julprylar. Var tvungen att behärska mig lite =P

• Aniiee

Skulle köpa en snökula idag, men den hade inget pris och jag fick inte ta den gratis =/ =P

• Aniiee
    MissFrost skrev 2017-11-17 14:55:35 följande:
    Sicken osis Flört

Sorglig nyhet: Rikard Wolff har gått bort Rynkar på näsan
    Aw..... dumt av honom. Men han har ju varit sjuk länge. 

Hej då, farbror Scar. Hjärta
  • Aniiee

En vecka kvar innan vi åker ut till landstället och börjar jobba för en trevlig jul.

Ok, fråga. Aladdin/Aladdin Dark/Paradisasken. Är det någon som verkligen es vill ha dessa på julen?

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!