Jag längtar till jul!!!
Jättefina! Vart hittade du dem? Jag har själv funderat på sådana till barnens rum.
Har precis gått loss på lekmer.se... Detta blev det till julklappsäcken..
Barnens kusin 2½år djurtokig tjej
Barnens kusin 11år kille.
Barnens kusin 7år kille.
Vår dotter, fyller 3 i februari
Vår dotter 5år nu i veckan.
Flygande Tefat, Disney Princess
119 kr (229 kr) -48%
Sen när jag var klar så hittade jag en rabattkod genom att googla, så totalt 1036kr, ordpriset är 2022kr... Tycker jag var bra klipp!
Ahhhh nu är mina julklappar på väg ochimorgon ska jag till ica o hämta ett litet paket på 7.4kg med leksaker;) Så nöjd att redan avklarat flera syskonbarn och våra egen barn! Nu är det bara mina och mina svärföräldrar kvar.
Jag tycker att själva inslagningen av paketen är en stor del av julen men igår har jag inte koll än. Någon som börja spåna så långt? Har ett gång klappar som ska slås in snart;)
Åh vilka fina bäddsätt, du vet inte om man kan köpa dem i butik i London? Jag och tre tjejer ska till London på en shoppingwekend i oktober och blev så himla kär i dem.
Ser att ni är flera som bor i London, har ni några tips på ställen man inte får missa? Vi kommer bo på Oxford street, vill ha roligt och prisvärd shopping, inga NK priser. Tanken är mest shopping till mig själv, kanske något litet till de andra i familjen;) Träningskläder och skor till mig, har hört att det ska vara billigt där. Och förhoppningsvis så har London börjat med Julskyltning i mitten av oktober eller?
Är ute efter kvalité men inte för dyrt;) har inte så stor budget.
Idag var jag och skulle köpa nya höstgardiner till köket, då hade tygaffären precis fått hem jultyger... så nästa vecka ska jag tillbaka o inhandla ;)
Sen vi fick barn har vi inte åkt någonstans på själva julafton utan vill någon fira med oss så får de komma till oss;) Egoistiskt? kanske de men vi vill inte att våra barn ska åka runt i bil på julafton. Både min mans o mina föräldrar är skilda så det blir så mycket fläng, så vi sa stopp.
I vår familj (två vuxna o två barn på 2½ o 5 år) börjar dagen med att tomten varit här med något i julstrumpan, efter den är öppnad blir det lång frukost och därefter lite julklappar till barnen. Oftast någon leksak så att de hinner leka lite.
Innan lunch tar vi på oss och går ner till sjön och de senaste åren så har vår äldsta valt julaftons lunch, korv i bröd över öppen eld ;) Enkel och mysigt. Sen hem och bada och så Kalle anka och då brukar min mamma o man samt min svärmor o man komma. Efter Kalle så kommer tomten och vid 18 tiden äter vi julbord 8då har oftast min mans bror hunnit komma också). Sen är det brädspel eller bara sitta o prata resten av kvällen. Lugnt och inga måsten.
Någon som sett fina julpapper någonstans än? Vill börja slå in men hittar inget fint papper... gärna online;)