Jag längtar till jul!!!
Men jösses vilka söta "gubbar" borde vara olagligt att lägga upp så fina bilder ;)
Här börjar jullugnet äntligen infinna sig. Igår satte jag mina elevers betyg och igårkväll vara jag helt slut, luften gick ur mig. Men nu är jag på G igen och fokus mot jul;)
Ledig dag idag och nu först kommer grannens barn och leker med mina två små. Efter lunch ska mina barn och jag iväg o köpa julgran, vi kör på kungsgran då min man inte tål vanlig, inte plast heller säger han;) Ikväll ska gubben på julfest med grabbarna så vi tjejer ska klä granen tänkte jag.
Imorgon lördag ska vi ha lilla julafton hos min mamma o man med alla mina systrar, har inte träffat mina systrar runt jul på jag vet inte hur många år. De firar med min pappa och jag vägrar flänga så jag är hemma på julafton och så brukar mamma och svärmor med respektive komma till oss. Men iår tyckte mamma att vi syskon skulle ses. Är dock bara lite osäker på om tjejerna ska ha sina "riktiga" julkläder imorgron el vänta till julafton... kul att kunna använda dem med vi har en timmes bilresa innan och då blir det knöligt i overallerna... kan ju ifs bara ta tröja o strumpbyxor och sen trä över när vi kommer fram... får fundera lite;)
Alla julkort är ivägskickade och idag ska jag även hämta hem mina nya gardiner till matsalen, ett såntdär onödigt rum som vi bara sitter i ibland, jul tex;)