Inlägg från: Aniiee
|
-
-
Idag var jag inne på lindex barnavdelning och köpte julstrumpor till mig själv =P
-
Det är reklam, inte ett riktigt inlägg. Skribenten har postat samma länk i ett otal trådar nu.Eena skrev 2016-10-27 19:33:40 följande:Stress och press? Mys, umgänge och pysslande menar du? Skulle aldrig välja bort julen för en resa. Dessutom säger jag samma som Jennie. Pengarna jag lägger på julklappar tar mig inte långt...
-
-
Fråga!
Ska jag posta fler nedräkningsbilder? Hur ofta isf?
-
Då får jag göra det! Tror jag börjar från 50, så hinner jag planera lite.... Idag är det i alla fall 53 dagar kvar till jul.Jeska skrev 2016-10-31 17:26:20 följande:
Ja det tycker jag :)
-
Avis! Här ska det tydligen snöa imorgon, men, 1 hur troligt är det egentligen, 2, det lär inte ligga mer än 5 sekunder.....molly50 skrev 2016-11-01 16:42:17 följande:Det skulle visst komma neröver också,om man ska tro det man läser i Aftonbladet.Fiiee skrev 2016-11-01 13:23:43 följande:Åhhhh! Vad mysigt!!
Här utanför Växjö är det grått och regnigt :-/ -
BTW, hittades i badrummet när jag kom hem idag:
Doftljus i glöggmugg. En av juldofterna var det definitivt.
(Ja, det blev lite snett..... Försökte balansera surfplattan på handfatskanten. Gick ju så där....)
-
Meh! Vilken tråkig typ som inte ens kan höja på ögonbrynet och säga "Wow! Vilken koll!".Klickerträna skrev 2016-11-01 17:33:39 följande:Min sambo frågade igår spontant hur många dagar det är kvar till jul.
"53 eller 54"svarade jag utan betänketid.
Så suckade han och tyckte det var lång tid.
"Men hallå, är du inte ens minsta imponerad över att jag så gott som visste svaret på rak arm?".
Men nä. Det sket han tydligen i...
Jag har iaf dig att tacka för att jag hade så pass bra koll på läget -
Jag vill också haaaaaa! Fast helst inte förän imogron....molly50 skrev 2016-11-01 19:48:24 följande:Ja,här ligger det då kvar än så länge.
Och det ska tydligen bli minusgrader också.
Så kanske kanske får det ligga kvar.Bilden syns inte.Aniiee skrev 2016-11-01 17:30:46 följande:BTW, hittades i badrummet när jag kom hem idag:
Doftljus i glöggmugg. En av juldofterna var det definitivt.
(Ja, det blev lite snett..... Försökte balansera surfplattan på handfatskanten. Gick ju så där....)
Bilden syns om du går till skrivbordsversionen, alltså inte mobilsidan eller appen. De har något knas med appen och mobilsidan, och de har aldrig lyckats fixa det, tydligen, för det har varit så länge nu... =/
Annars kan jag posta den på bloggen eller twitter eller nåt.