Jag längtar till jul!!!
Men nää, inte Andreas Weise! Han är så tillgjord och tråkig
Men nää, inte Andreas Weise! Han är så tillgjord och tråkig
Jag håller på min favorit! Claes Eriksson från Galenskaparna och After Shave! Jag är ett obeskrivligt stort fan ända sen jag var liten så det hade varit GULD!
Fluu, ooh kul! vi var på 30-årsfesten för knappt två veckor sen! Kenneth Aalborg live
Sonen på två år är galen i dom. Så jag har lyckats dom är med varje lördag i Svensk Humor!
Vi hade det när vi var små.
Jag köper färdiga etiketter. Jag har obscena mängder julklappsinslagningsgrejer. Snören, rosetter, säkert 40 rullar med papper (köper nya varje år men försöker göra slut på iallafall en om året ), etiketter och paketpynt!
Pyntar ni era paket?
Det gör jag och mamma! Vi köper på mellandagsrean, minijulgranskulor, flerpack med olika små julpynt, klistermärken osv och sätter på paketen omsorgsfullt utvalt och matchat det är jätteroligt! Jag har många gånger fått kommentarer som "men Gud hur orkar du? Man sliter ju bara upp paketen ändå?"
Och det kanske vissa gör, och även om någon inte bryr sig så har jag gjort mitt yttersta för att lägga lite extra kärlek i min gåva genom att smycka även utsidan och tagit mig den tiden! Sen är det många som uppskattar det också
Mamapapa, vad söker du på på eBay för att hitta etiketter?
Emelielj, oj, tröttnar du inte innan jul om du sätter upp det så tidigt?
Till vilken adress är det man skickar barnens önskelistor till tomten?
Vad tråkigt hoppas vi får svar! Tack för adressen :)