Jag längtar till jul!!!
Har ni hört "Jingel bells" från Sanna Nielsens nya julskiva "min jul"? Helt bananas! Rätt besviken på den skivan
Har ni hört "Jingel bells" från Sanna Nielsens nya julskiva "min jul"? Helt bananas! Rätt besviken på den skivan
Fluu, Ikea
Ikväll har jag experimenterat lite. Jag har gjort mördegskakor med pepparkakskrydda i. Halva satsen hade jag hallonsylt i, den andra krossade jag chokladdoppade kaffebönor och strösslade över. Provsmakning återstår
Dom blev sååå goda. Använde mig av arlas mördegsrecept och tillsatte ca 1 tsk pepparkakskrydda i degen. Sen hallonsylt och florsockerglasyr på. Blev jättegott!!
Jag lyssnade på Sanna, Shirley och sonjas julalbum igår när jag bakade. Sååå mysigt!
Idag är det sex grader kallt och solsken här i Falun. äntligen nåt annat än regn! Frosten ligger vit överallt, så mysigt! Hade det varit snö hade vi nog trotsat kylan och gått ut. Men frågan är om vi inte håller oss inomhus idag :P
Det är nog bara vätska ska du se, som kroppen tar åt sig i början
Man kanske skulle starta en julblogg...
Blev nästan lite deppig igår. Förra året vid den hör tiden hade vi mängder med snö, som sen låg kvar till mars...
men näääääää!!!