Inlägg från: fluu |Visa alla inlägg
  • fluu

Jag längtar till jul!!!

En månad kvar tills Amelia Jul kommer!

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir
  • fluu
    Pigelinen skrev 2011-10-01 20:52:52 följande:
    Åh, vilken var det som skulle komma nu i början av okt?

Suttit med julklappslistan idag, går väl inte så bra. Hur går det för er andra?
    Allers julmagasin kommer inom nån vecka tror jag.
    Min julklappslista går det dåligt med. Alla lyckas fylla år innan så jag måste fixa det först:P
  • fluu

Åh,vad jag längtar tills jag kan göra julkort med vårt barn på !

Idag har det varit riktigt höstrusk här = jag kommer i mer och mer julstämning och längtar efter snö.

Har även(äntligen) lyckats klura ut vad jag ska ge pojkvännen i julklapp. Han är väldigt svår att köpa presenter till,men han ska få Big bang theory säsong 4 på dvd  och "Fluffskydd" till en eldstav(svårt att förklara :P).

• fluu
    lollsanT skrev 2011-10-03 19:31:21 följande:
    fluu skrev 2011-10-03 18:43:26 följande:
    Åh,vad jag längtar tills jag kan göra julkort med vårt barn på !

Idag har det varit riktigt höstrusk här = jag kommer i mer och mer julstämning och längtar efter snö.

Har även(äntligen) lyckats klura ut vad jag ska ge pojkvännen i julklapp. Han är väldigt svår att köpa presenter till,men han ska få Big bang theory säsong 4 på dvd  och "Fluffskydd" till en eldstav(svårt att förklara :P).
    Jag började lyssna på lite julmusik igår medan maken var på övervåningen. Han verkligen HATAR julmusiken. Har dock några skivor såsom Elvis och Jultoner från förr som han accepterar 

Vad skönt att ha bestämt till honom. Jag vet att jag ska ge maken en whisky flaska men jag vet inte vilken ännu. Han fyller ju dessutom år 3 veckor före jul så jag måste komma på flera saker (ska jag säga, fyller år dagen efter honom

Ja,det känns som om halva bekantskapskretsen fyller år innan jul = dålig planeringsmässigt för mig ;)

Vi bor i ett väldigt lyhört flerfamiljshus och grannarna verkar inte heller gilla att man lyssnar på julmusik när det inte är december.Det muttras om "julfanatiker" efter mig. Tråkmånsar:P
  • fluu

Min pojkvän kör lastbil och idag har han fått köra ut första leveransen med apotekarens julmust(= min kärlek!).

Dumt nog så har jag haft craving på det hela sommaren när det inte finns,man borde gömma undan lite julgottis att ha året runt om längtan skulle bli för svår:P

• fluu

Nu har släkten börjat ringa och undra vad man önskar sig i julklapp (ja,vi är alla julgalningar:P). Vet inte alls vad jag vill ha/behöver. Vad önskar ni er?

• fluu

Jag kanske skulle ta och önska mig lite nya köksredskap till nya köket. Jag har en sjuk kärlek till köksredskap:P

• fluu

Hittade bilder från förra årets julbak. Vattnas i munnen :P
  • fluu

Mium: Åh,adventsljusstaken var ju underbart fin! Synd att inte dollarstore finns här i stan.

• fluu

Sitter och lyssnar på Jenny Öhlunds skiva "Mitt julkort" och kommer i stämmning.
    Jag avskyr vanligtvis dansband,men denna skiva är underar!

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!