Jag längtar till jul!!!
En månad kvar tills Amelia Jul kommer!
En månad kvar tills Amelia Jul kommer!
Åh,vad jag längtar tills jag kan göra julkort med vårt barn på !
Idag har det varit riktigt höstrusk här = jag kommer i mer och mer julstämning och längtar efter snö.
Har även(äntligen) lyckats klura ut vad jag ska ge pojkvännen i julklapp. Han är väldigt svår att köpa presenter till,men han ska få Big bang theory säsong 4 på dvd och "Fluffskydd" till en eldstav(svårt att förklara :P).
Min pojkvän kör lastbil och idag har han fått köra ut första leveransen med apotekarens julmust(= min kärlek!).
Dumt nog så har jag haft craving på det hela sommaren när det inte finns,man borde gömma undan lite julgottis att ha året runt om längtan skulle bli för svår:P
Nu har släkten börjat ringa och undra vad man önskar sig i julklapp (ja,vi är alla julgalningar:P). Vet inte alls vad jag vill ha/behöver. Vad önskar ni er?
Jag kanske skulle ta och önska mig lite nya köksredskap till nya köket. Jag har en sjuk kärlek till köksredskap:P
Mium: Åh,adventsljusstaken var ju underbart fin! Synd att inte dollarstore finns här i stan.
Sitter och lyssnar på Jenny Öhlunds skiva "Mitt julkort" och kommer i stämmning.
Jag avskyr vanligtvis dansband,men denna skiva är underar!