Jag längtar till jul!!!
Jag längtar också som en tok till jul! Och efter den underbara snön!
Jag längtar också som en tok till jul! Och efter den underbara snön!
Åh,vad jag har craving på vörtbröd! Och lussebullar och julmust och pepparkakor och,och,och!
Idag hittade jag ett gamalt julte i skåpet. Det smakade verkligen apa,men jag ställde fram det på bordet och nu luktar det jul i hela huset:P Mys!
Nu har grannflickan sålt jultidningar till oss också. Fanns så mycket fina julböcker för små barn,vill ha sådana att läsa för bebisen även om de får bli lästa lite efter jul. Tror inte att ungen behagar komma innan :)
Jag bara rååååkade titta lite på Kalle Ankas julafton som vi har inspelat. Jag bara älskar piff och puff,det är så juligt =)
Vilken är er favvo från Kalle Ankas julafton?
Karl Bertil är ett måste! Svensson Svensson och Kalle likaså Brukar också se "En liten julsaga" eller vad den heter. Det är en söt barnfilm som brukar gå runt jul som handlar om en flicka som tappar sin nalle.
Åh,vad jag har börjat längta efter att gå på stan i December och kolla in alla mysiga skyltningar. Och det julpyntas friskt här i stan med mycket granris,tomtar och belysning. Mys! Dock vet jag inte hur mycket spatserande på stan det blir i jul,kommer vara väldigt höggravid då.
MIna favvokalendrar är tomtemaskinen,Greveholm,Pelle Svanslös,Sunes Jul och Dieseltåttor & sjömansmöss.