Jag längtar till jul!!!
Denna har jag köpt fr Ellos.se tänkte ha röda strumpor till el något annat kul ;)
Idag har jag varit o valt ut gardintyg till köket, äntligen!!! Så nu ska jag inhandla så snart jag får en stund utan barnen;)
Tänkte köpa tyg till en julklappsäck, hur mycket tyg tror ni att jag ska räkna med för att få en lagom stor bra säck? Bredden på tyget är 140-150cm.
Iår ska vi göra korv med en kompis familj, ska bli kul, någon annan som har gjort?
Funderar på att åka fram till stan när gubben kommer hem (så han får ta barnen) och köpa färgpatron o papper till skrivaren och skriva ut våra fotoalmenackor som jag gjort... Idag fick jag hem två böcker som jag hade köpt i julklapp till pappa o en kompåis dotter, men så blev vi bortbjudna till grannen på barnkalas på söndag så jag tar nog den boken till henne;) så får jag beställa ny från bokus.
Julkort har jag fått hjälp att photoshoppa så de ska också strax beställas.
aaaaaaaaaaaa blir så irriterad... bakade saffransbullar med apelsin och mandelmassa idag och sista plåten glömde jag i ugnen... de blev kolsvarta... suck!!!! Men några plåtar blev ok..
bild o recept kommer i bloggen.
Idag är det två veckor kvar till advent, åh så mysigt!!!
Imorgon ska jag operera åderbråck, åh vad mysigt, not;)! men det känns så konstigt, fick tiden för länge sedan och tänkte då att då är det ju nästan jul... så då är det väl det då;) Hoppas på snabb läkning så att jag kan köra full fart sen efter och fixa de sista.
Har ni många julbord inbokade? Jag ska på ett med jobbet, vi brukar ha ett i kompisgänget men jag vet inte om någon orkar ta tag i det iår, själv är jag ganska inne på att inte ha det... känns som att vi har annat att fokusera på.
För er som läser julbloggar... någon mer än jag som har svårt att läsa Amandasjul bloggen? Sidan låser sig... senaste veckan har jag bara kunnat läsa den engång... så irriterande då jag tycker att hon skriver så mysigt!!!