Inlägg från: Pigelinen |Visa alla inlägg
  • Pigelinen

Jag längtar till jul!!!

aaaaaaaaaa vad irriterad jag blir... förra veckan gick all energi åt till helgen då vi hade massa folk här och jag lagade mat på en bankett till 65pers, allt var jättebra och så och självklart julinspirerat, och så nu denna veckan skulle jag ta tag i julandet ordentligt men vad händer då? Jo både jag och bägge barnen blir DUNDERFÖRKYLDA... jag är inne på min tredje dag då jag är mer el m indre liggandes, jag ligger MAX en dag... men jag orkar verkligen inget. Och tjejerna är trötta o gnälliga. Har ringt till vårdcentralen nu och ska dit sen och förhoppningsvis får barnen något mot hostan så att de kan sova bättre = att mamman också kankse kan sova bättre. För nu är de ju hög tid att handla julklappar och börja baka!!!!

• Pigelinen
    MrsTM skrev 2011-11-29 10:02:23 följande:
    Tips om man ska köpa riktig gran i vanlig storlek är Plantagen!

Köpte vår kungsgran där igår för 300 kr, på ICA Maxi kostade en likadan gran 550 spänn!!
    vi köper på plantskola, också billigare än i stan.
  • Pigelinen
    passau skrev 2011-11-30 10:16:58 följande:

vem var det som hade en läkn till att göra fotokalender själv och skriva ut?!

eller egentligen e d länken jag är ute efter

jag som trodde att det var mig du ville ha ;)
  • Pigelinen

Mina barn har inte fått kalender förut men iår så fick de och gissa om stora tjejen blev lycklig ;) (hon blir ifs lycklig av att få en ny tandborste) Inte världens bästa mobilbild men men ni får stå ut;)
  • Pigelinen
    Thegran skrev 2011-12-01 17:54:05 följande:
    vad innehåller kalendern? kikade på sån men valde en annan nämligen :)
    I första luckan var det en liten mini Hello Kitty, vart hittade du din hästinspirerade kalender och vad kostade den?
  • Pigelinen

Någon som bakat hembakat knäckebröd någon gång? Är det svårt? Recept?

Sen har jag en bekant som hade gjort VÄRLDENS GODASTE CHOKLADKOLA nu i år och som hade varit med i någon tidning, typ drömhem el liknande, dågon som vet vilken det kan varit?

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!