Inlägg från: fluu |Visa alla inlägg
  • fluu

Jag längtar till jul!!!

Herregud Karl Bertil måste ju också vara med på listan!

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu
    hjärtemamma skrev 2013-09-26 14:50:28 följande:
    Julfantast som jag samlar jag på julkalendrar som har gått på tv. Jag brukar köpa två eller tre varje år och är nu uppe i 20 stycken här hemma. Jag försöker även hinna se så många av dem varje år så snart är det dags att börja titta. Har inte bestämt mig för vilka so blir årets köp än, men förrarets julkalender är iaf ett måste. Vilka är era favoriter?
    Tomtemaskinen är nog allra bäst. Greveholm I, Sune och Pelle Svanslös kommer tätt efter.

Gillar även Staffan& Bengt, Albert&Herbert, tjuvarnas jul, Dieselråttor och sjömansmöss,.

Minns att jag gillade Kaspar i nudådalen, men minns inte mycket av den. Älskade Allram och höjdarna, men inte som julkalender. Greveholm II var hyfsad fram till de sista avsnitten.
  • fluu

Visste inte att det fanns en Ice age julfilm. Gissa vad jag ska göra ikväll ;p

• fluu

Hört att det snöat i norrland idag. Nog för att jag älskar snö och längtar, men än vill jag nog inte att den ska komma. Är nog ingen risk här heller.

• fluu
    Julmusik Här är min, tyvärr lite oordning i den nu pga "renovering" ;)
  • fluu

Sambon rapporterar att det nu finns julmust på citygross i Växjö!

• fluu

Idag luktade det snö i luften, jag blir nästan lite tårögd ;)

Har så smått börjat bläddra i mina julkokböcker och börjat med önskelistor och ge bort-listor, men försöker hålla mig med att komma igång på allvar ett tag till. Skolarbete bör väl ändå gå före jullängtan Drömmer

• fluu
    lollsanT skrev 2013-09-27 20:35:33 följande:
    Såg att Coop höll på att packa upp julmust. Dock är jag lite "kräsen" och vill ha Apotekarnes om jag får välja och den brukar dröja ett par veckor till.

Beställde en julklapp till minsta sonen igår. Längtar så till jul nu
    Håller med. Apotekarens är bäst! Spendrups är okej, men jag tycker att det är lite mycket kolsyra i. Andra märken är ofta för söta.
  • fluu
    lollsanT skrev 2013-09-28 16:22:38 följande:
    Jag funderar på att istället ge henne typ en ansiktsbehandling eller så. Hade varit roligare om det var något speciellt hon ville köpa men det är ju inte ens det.

Ja eller hur!! Brukar bara få höra att jag är konstig

Finsmakare kallas det, inte konstig :P
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!