Jag längtar till jul!!!
Finns chipsen på Willys så kan jag testa. 🙂 Hoppas inte att det är smak av nejlikor bara.
Saknar Estrellas julchips som lanserades för ett par år sen. De med smak av salt karamell. Så himla goda ihop med hemgjord ädelostdipp
Finns chipsen på Willys så kan jag testa. 🙂 Hoppas inte att det är smak av nejlikor bara.
Jag hittade de nya chipsen i matbutiken här.
Men har inte testat dem ännu.
Kanske till helgen.
Då får du gärna ge ett litet omdöme här inom spoilertext sen. Är lite nyfiken på om ens egna smaklökar hade rätt denna gång.
Hälleflundra är en god vitfisk. Ska lägga till några sådana skivor när det vankas Janssons till Julafton.
Lustigt att man sällan äter Janssons annat än på högtidsdagar som jul och påskafton. Den är ju ändå så god, denna kryddiga fiskgratäng.
Funderar också på lite blå Curaçao som smaksättning i apelsinriset. Kanske marinera några av apelsinskivorna i likören eller om man kör på bara Curaçao-essens utan alkohol i.
Kunde passa bra som fyllning i praliner också. Tänker bara lite högt här. Och så är man lite gottesugen nu också
Har köpt en adventskalender till katten med kattgodis
Köpte chipsen med Gissa smaken idag.
Tycker att smaken påminner om senap.
Auditanne: Har du fått tag i en adventskalender?
Har tampats med en djävulusisk huvudvärk av koffeinabstinens under de senaste dagarna så inte riktigt haft tid ännu att besöka zoobutik.
Imorgon blir det av!
Har hört att After Eight med gin smakar mest mint och att de inte var något särskilt.
Finns ju också en med mint och apelsin som dock inte låter så vidare god. Apelsin med mynta tillsammans torde ju skära sig lite i smaken.
Ville skriva ett brev till tillverkarna och föreslå att de tar bort minten i alla sina smaksatta sorter. Ren apelsin eller ginkrämfyllning hade varit så mycket godare.
Finks det någon frukt alls som gifter sig med mintsmak? Kan inte komma på någon.
Auditanne: Har du fått tag i en adventskalender?