Jag längtar till jul!!!
Förra året gjorde vi även (kommer inte ohåg var jag hittade dem) riktigt goda mandlar...
Rosta sötmandel och rulla in varje mandel i nougat och rulla nougaten i en bladning av kakao och kanel... Riktigt gott"
Förra året gjorde vi även (kommer inte ohåg var jag hittade dem) riktigt goda mandlar...
Rosta sötmandel och rulla in varje mandel i nougat och rulla nougaten i en bladning av kakao och kanel... Riktigt gott"
Janssons frestelse stod på menyn här hemma ikväll! Mumma!
Sambon kom hem med två birkar julmust, apotekarens, som avnjöts under största andakt!
Här hemma älskas julmusten och jag längtar till lokala julmarknaden kommer igång!
Oh!
Det är inte bara jag som har börjat öängta redan efter julen!
Har redan börjat pilla lite på listan med mat till julbordet och kollat lite på julgodiset som ska bakas.
Gossip Girl, såg att ni firar halloween. Skulle precis som någon annan i tråden vilja veta ditt recept på pumpkin pie och sötpotatismos!
Har klart listor för pyssel, godis, julkortslistor,(även korten är scrappede och klara)
vi är ett gäng tokiga här inne =) välkommen
Hej igen!
vi har ingen i vår direkta nåärhet (bor lite ensligt på landet) som kan agera tomte åt oss och därför lutar det åt att det blir jakt på tomte och klappar. Skapa våra egna traditioner helt enkelt :)
Drömmen vore att gifta sig kring jul ute i snö och servera julmat på mottagningen. Om några år när vi har råd!
I år får jag nöja mig med att pynta gran och hus och pyssla lite och laga god mat!
Någon som vet om Gekås fått in julgardiner?