Jag längtar till jul!!!
Här kom det några ynka snöflingor, kanske skulle prova snödansen
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-frown.gif)
Här kom det några ynka snöflingor, kanske skulle prova snödansen
Årets julklapp
Återvunna kläder??????
va fan....
Idag var det minusgrader (precis under nollan) när vi vaknade. Då vi bor precis vid havet (Östersjön, en kranskommun till Stockholm) så är det så jäkla rått ute! Längtar efter att isen lägger sig!
Har skapat en mapp för "Julmusik" på Spotify så alla olika julspellistor hamnar på samma ställe. Älskar att kunna göra mappar istället för egna spellistor.
Hur välorganiserat är Spotify hos er? Jag har (nu) fyra huvudmappar:
*Julmusik
*Sagor
*Barn
*Mitt namn
Och sen finns det undermappar under min egen mapp och även under barnens mapp. På min är det A-Ö där artister sorteras in och sen har vissa artister egna mappar med flera album.
I helgen ska vi ta bort cyklarna från verandan och sätta upp ljusslingorna runt stolpen.
Nu är det snart bara en månad kvar till jul. Har handlat barnens första julklapp, ishockeyspel från Stiga Så svårt i år att komma på vad de ska få
Undrar om jag har börjat smitta min make med lite julkänslor?
Han föreslog,på eget bevåg,att vi skulle titta på en julfilm ikväll när barnen har gått och lagt sig. Och kanske en liten mugg glögg och mysa litegrann.