-
Ja,det är samma här.Nandez skrev 2018-10-30 20:37:45 följande:Här har snön försvunnit.
-
Jag tycker det kan vara ok efter Allhelgonahelgen. Både när det gäller julpynt,julmust osv.BossHoss skrev 2018-10-31 08:58:39 följande:
När tycker ni att man skall börja sälja julmust, julpepparkakor osv.
Såg att det fanns redan i början/mitt av oktober julmust på ica, är inte det lite väl tidigt?
Jag tycker det förtar stämningen litegrann när det börjar säljas för tidigt. -
Nandez skrev 2018-10-31 12:37:18 följande:Det tycker jag med.Precis!BossHoss skrev 2018-10-31 13:13:18 följande:håller med, efter allahelgona är det ok., Känns som om det är startskottet inför julen,
-
Såg den härmed häromdagen. Kanske lika bra att köpa innan den tar slut.Aniiee skrev 2018-10-31 15:03:51 följande:
Idag fanns Radio-. och Tv-kalendern till salu på mataffären.
-
Jag tycker Apotekarnes är godast. Både light och den vanliga.LFF skrev 2018-10-31 16:36:59 följande:
Vilken julmust är er favorit och vilken är den värsta ni smakat?
Favoriten: Apotekarnes (ej light). Moramusten var också väldigt god (eller så var det för att jag fick dricka must mitt i sommaren ). Gillar även Spendrups Ekfatslagrade.
Värsta: Årsmusten, första årgången för ett par år sedan. Var så sliskig och som en dålig kopia på coca-cola typ. Konstig bismak. Har inte smakat någon sen dess. Zeunerts var rätt äcklig också.
Har en flaska must från Wapnö hemma i kylskåpet som jag försöker hålla till första advent! Vet inte om det kommer att lyckas! Aldrig smakat deras.
Jag har nog inte smakat någon som jag tyckt varit riktigt otäck. -
Skönt! Vi brukar också fira julafton hos mina svärföräldrar och min mamma.Fiiee skrev 2018-11-01 11:54:14 följande:
NU är äntligen julplaneringen färdig!
Julafton hos svärmor med barnens kusiner.. mycket folk.
Juldagen hos min lillebror med hans lilla familj. Plus våran mamma och pappa.
FY FAAAAAN vad skönt att JAG slipper rodda julen för en gångs skull!!!
Känns så himla skönt och befriande! I år ska jag fan inte stressa och inte heller göra ett skit
Och ibland min syster och hennes familj om de är hemma och min gamle morfar om han orkar.
Men ändå så lyckas jag alltid stressa av någon anledning. *S* -
Jag vet. Men jag har den förmågan att göra det,tyvärr.Nandez skrev 2018-11-02 13:17:33 följande:Inte stressa, det är inget bra.
-
Ja,det kan man säga. *S*Nandez skrev 2018-11-02 17:46:09 följande:Aj då.
-
Och här har vi fuskat med lite jultallrik och glögg i helgen.
-
Det var det.Nandez skrev 2018-11-06 17:41:39 följande:Vad mysigtJa,gärna!Aniiee skrev 2018-11-06 17:52:50 följande:
Fråga: Vill ni att jag ska länka filmlistan fler gånger? Den kommer uppdateras minst 3 gånger till.....
Också: Vill ni att jag länkar lista med julavsnitt av tv-serier?