Inlägg från: Neelah |Visa alla inlägg
  • Neelah

Jag längtar till jul!!!

Panduros nya katalog har kommit med en massa julpyssel.

Följ dina drömmar var de än leder
  • Neelah

Det allra mysigaste tycker jag är på kvällen innan julaftonen, när granen är kladd och tänd för första gången och vi sitter tillsammans i vardagsrummet och äter en macka med den första skivan julskinka på och det doftar gott av griljering och nykokt äppelmos i hela huset. 

• Neelah

Jag och min man har varit tillsammans i över 13 år nu och för första gången ska vi fira jul med svärfar och hans familj. De har aldrig firat jul förut, så vi och barnen får göra det riktigt juligt så att de ser hur det "ska" vara. Barnen kommer att älska det!

• Neelah

"Nightmare before Christmas" gillar jag också, även om den kanske inte skapar nån enorm julkänsla och julkalendern "Tjuvarnas jul"...

• Neelah
    Iida01 skrev 2013-09-28 11:48:51 följande:
    Någon som vet när julavdelningen öppnar på IKEA i Karlstad????? :D
    Ingen aning, men när den gör det kanske vi stöter på varandra där utan att ha nån aning om det.

• Neelah
    Iida01 skrev 2013-09-29 14:01:07 följande:
    Julen på IKEA i Karlstad dröjer tre veckor till :/ De börjar v. 41 och ska vara färdiga fredag v. 42. :/ 
    Det passar perfekt för då är barnen lediga och de vill säkert också julshoppa.
  • Neelah
    MeraMia skrev 2013-09-29 22:37:36 följande:

Jag med :)
    Har han butik i Halla? Trodde bara han åkte runt och visade upp sig i tomtekläder. 
    Nej, man kan åka dit och hälsa på och shoppa i julbutiken och 26-27/10 är det Tômtehâlja och då har han öppet hela dagarna 10-17. Vill du åka dit nån annan tid så är det bara att kontakta dem.

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!