Inlägg från: Neelah |Visa alla inlägg
  • Neelah

Jag längtar till jul!!!

Sitter och pysslar julkalender nu och köpte färdiga pepparkakskryddor igår. Vi får se om det blir lika gott som med min egen blandning. På söndag ska vi träffas en massa "pysslare" och göra julkort. Jag får fotografera och lägga upp bilder senare.

Följ dina drömmar var de än leder
  • Neelah
    Koppkaka skrev 2012-11-16 09:37:00 följande:
    Ja jag är otroligt ledsen. Jag har tappar julsuget helt det är så tråkigt... Jag som längtat så, och nu kommer det kännas så konstigt att pynta när alla dom är borta
    Jättetrist! Vad sjutton ska nån med dina tomtar till!?
  • Neelah
    Semlan skrev 2012-11-18 13:17:26 följande:
    Var finns alla bra julmarknader? =) 
    Helst i mellansverige, annars blir det för långt att åka =p 
    Här i Karlstad finns det ett par bra marknader.
  • Neelah

Min adventskalender är klar! Anledningen till att det inte är nån gran på första bilden är att den bilden av framsidan blev bättre än den jag tog när jag satt på granen. 

• Neelah
    Fluffig skrev 2012-11-24 08:09:43 följande:

En sån adventskalender har jag gjort till mig och maken. Hur gjorde du granen?
    Det kan du läsa på mig blogg om nån timme. Jag kommer att lägga upp ett juligt tips per vecka fram till jul och fortsätta med andra pyssel-/scraptips efter jul.

ekonomiskscrapbooking.blogspot.se/
  • Neelah

Nu ligger min kalender uppe i bloggen.

• Neelah
    az81 skrev 2012-11-26 09:15:58 följande:
    Just nu tackar jag min lyckliga stjärna att jag redan var klar med alla julklappsinköp. Jag råkade ut för en olycka i torsdags när jag var uppe i Stockholm för en anställningsintervju som medförde ambulanstransport och 10 timmar på ortopedakuten på st görans. Är nu mer eller mindre icke rörlig. Så jag kan inte göra så mycket förberedelser inför advent eller jul alls just nu. Jag som hade massor av idéer och planer inför årets advent och julhelg.
    Tur att det gick så bra att du kan skriva här i alla fall. Hoppas att du kommer att bli återställd och att nån kan hjälpa dig med lite pynt och så, så att det blir lite juligt hemma.
  • Neelah

Här är inte julen slut ännu. Imorgon kommer mannens barn och då blir det jul en gång till och sedan nyårsfirande och 18-årskalas innan de åker tillbaka till sin mamma. Tomte

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!