• Juhanna

Mammor i Stockholm!

Finns det någon som vill leka med oss? Eller kanske ta en fika?
    Vi bor i Stockholm. Jag är 21 och har två flickor. Svea, 3 år och Majken, 9 månader.

♥ Svea 0705 Majken 0909 ♥ skogul.blogg.se
  • Svar på tråden Mammor i Stockholm!
  • kcs

jag kommer gärna på onsdag 13 tycker jag e kanon tid.... vart ska vi ses

• Zoria123

Vet inte om alla hittar till skrapan men lättast tror jag är att ses utanför, vid huvudentren, eller? Tänker annars att det är svårt att gå runt på stan 5 eller fler vagnar samtidigt :)
    O Skrapan är skyskrapan som ligger på söder, mellan t-banestationerna: skanstull och medborgarplatsen (för dem som är nya i sthlm ;)

• kcs

låter kanon ska försöka hitta dit=) är väll säkert inte så svårt eller?

• Angelica 87

Annars så kan man ju gå till kulturhuset, där har dom en jätte bra rum för barn och så finns det ett café högre upp så vi alla kan fika efter ha lek en stund med barnen..

Léa född 2010-03-09
  • Zoria123

Jag går gärna till kulturhuset :) dock är min för liten för lekar men jag är nyfiken på hur det ser ut så ja går gärna dit. Säg kulturhuset istället då, 13.00, kanske lättare att hitta också :)
    Kul att få se er imorgon!

• Juhanna

Jag får nog ställa in idag, min dotter är lite snorig och jag vill inte smitta era små. Och dessutom är hon på extremt dåligt humör idag efter vaccinet igår. Men träffas gärna en annan gång :)

♥ Svea 0705 Majken 0909 ♥ skogul.blogg.se
  • Zoria123

Oj, krya på er!
    Men vilka är det som vill/kan ses idag då?
    För jag ska träffa min kompis vilket fall som helst och för att inte virra till det så är det kanske lättast att ses vid Skrapan som vi sa från början ;)
    Kom om ni vill!
    Jag har iaf. en brun brio-vagn

Svar på tråden Mammor i Stockholm!