• Juhanna

Mammor i Stockholm!

Finns det någon som vill leka med oss? Eller kanske ta en fika?
    Vi bor i Stockholm. Jag är 21 och har två flickor. Svea, 3 år och Majken, 9 månader.

♥ Svea 0705 Majken 0909 ♥ skogul.blogg.se
  • Svar på tråden Mammor i Stockholm!
  • Juhanna
    PoppesMamma2006 skrev 2010-08-12 07:32:12 följande:
    Tänkte bara tala om att idag befinner vi oss på Öppna förskolan för unga föräldrar inne i sthlm på fatburs brunnsgata. Vore kul om fler av er kom :) Blir vårt första besök där.

Öppet 12.30-15.30
    Då ses vi där :)
  • MissGreen

Hej!! Jag vill jättegärna träffa andra mammor i min ålder! Min son är sex månader och jag är mammaledig minst 7 månader till. Vi bor i Hammarby Sjöstad och jag är 20 år. Vore jättekul att träffas!

• Zoria123

En till mamma här :) dock är min dotter endast 2 månadre men hakar gärna ut när hon blivit lite större!

• kajsa8
    Juhanna skrev 2010-06-18 07:23:09 följande:
    Finns det någon som vill leka med oss? Eller kanske ta en fika?
    Vi bor i Stockholm. Jag är 21 och har två flickor. Svea, 3 år och Majken, 9 månader.
    Det låter trevligt, vart i sthlm bor du?
    Vi bor i bromma är 23 år och har en liten flicka på snart 3 månander.
  • Juhanna
    kajsa8 skrev 2010-08-25 08:56:33 följande:
    Det låter trevligt, vart i sthlm bor du?
    Vi bor i bromma är 23 år och har en liten flicka på snart 3 månander.
    I sundbyberg, inte alldeles för långt ifrån bromma :)
  • kajsa8

Vad skoj för jag bor i mariehäll så det är ju precis på gränsen till Sumpan!

Trivs du med att vara hemma?

• kcs

Hej skulle göra vilja träffas är en tjej på 23 och har en son på 3 månader.... vill gärna träffa andra i min ålder då jag inte har några vänner med barn

• Angelica 87

Hej, skulle gärna vilja träffas och fika, är en tjej på 23 år och ahr en dotter på 6 månader.. Bor i kungsängen, vill gärna träffa mammor i min ålder..

Léa född 2010-03-09
  • Zoria123

Verkar som vi är ett par stycken, skall man boka något och ses? :)
    Var för första gången med min dotter inne i stan och fika idag, det var helt underbart att komma ut igen och hon skötte sig såååå bra! :) 

• kcs
    Angelica 87 skrev 2010-09-15 14:39:45 följande:
    Hej, skulle gärna vilja träffas och fika, är en tjej på 23 år och ahr en dotter på 6 månader.. Bor i kungsängen, vill gärna träffa mammor i min ålder..
    jag känner inte till sthlm så mycket men skulle gärna träffas och fika och kunna prata om allt möjligt
Svar på tråden Mammor i Stockholm!