Mammor i Stockholm!
En till mamma här :) dock är min dotter endast 2 månadre men hakar gärna ut när hon blivit lite större!
En till mamma här :) dock är min dotter endast 2 månadre men hakar gärna ut när hon blivit lite större!
Verkar som vi är ett par stycken, skall man boka något och ses? :)
Var för första gången med min dotter inne i stan och fika idag, det var helt underbart att komma ut igen och hon skötte sig såååå bra! :)
Kul! Ska man säga onsdag nästa vecka typ 13.00? Ett förslag är skrapans cafe: coffe housepå söder men går gärna till något annat. Vet dock att det går att vara en hel del mammor med barnvagnar där ;)
Då är vi 3 då ;) dock kom jag att tänka att 13 kanske inte är en sådan lämplig tid? ska man ta det tidigare?
Vet inte om alla hittar till skrapan men lättast tror jag är att ses utanför, vid huvudentren, eller? Tänker annars att det är svårt att gå runt på stan 5 eller fler vagnar samtidigt :)
O Skrapan är skyskrapan som ligger på söder, mellan t-banestationerna: skanstull och medborgarplatsen (för dem som är nya i sthlm ;)
Det är inge svårt, om inte annat är det bara att fråga follk på vägen :)
www.skrapan.se/
Jag går gärna till kulturhuset :) dock är min för liten för lekar men jag är nyfiken på hur det ser ut så ja går gärna dit. Säg kulturhuset istället då, 13.00, kanske lättare att hitta också :)
Kul att få se er imorgon!
Vilken ingång förresten?
Oj, krya på er!
Men vilka är det som vill/kan ses idag då?
För jag ska träffa min kompis vilket fall som helst och för att inte virra till det så är det kanske lättast att ses vid Skrapan som vi sa från början ;)
Kom om ni vill!
Jag har iaf. en brun brio-vagn