• elzilen

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

HelenaOlivia skrev 2010-07-05 22:04:31 följande:

Vi prata nu på kvällenspromenaden just om hur jäklans bra jag har det och haft det som har er här. Tror att jag är en lugnare och tryggare mamma pga er då era råd och de ni själva delat med er av har hjälpt mig massor!!

Vi var hos några kompisar idag och de att W är så lugn och så säger många och jag tänker, jasså! För alla era bebisar är ju ungefär som W så tycker han e normal eller vad man ska säga men jag gissar att våra barn e lugna och trygga då vi är det och vi är det (eller jag är det) mkt pga er.

Tack för att ni finns helt enkelt!

Jag ska nog åka till Fridhemsplan imorgon då jag behöver byta min bh då kupan känns för liten så får hoppa IKEA med er bästa bästa

Känner det samma, at ag har er har nog gjort att jag inte hamnat i en depression. Är det ngt jag behöver ventilera kan jag alltid prata med er om det. Så skönt. Kan oxå fråga migg vad andra mammor som inte har ett sådant gäng gör med alla sina funderingar.

KRAM PÅ ER!!!
  • elzilen
    Angelica 87 skrev 2010-07-05 22:44:32 följande:
    jag följer gärna med till IKEA, vilken tid imorgon?
    det ser ut som att jag inte kan åka till ikea idag. L är lite hängig idag, fick 5-månaders vaccin igår. ingen feber, men sover fortfarande.

om vi åker blir det efter lunch, vid 14, till kungens kurva.
  • elzilen

Jag måste få mer av er innan semestern, vad sägs om en fika/picknick på torsdag, vädret säger sol och 27 grader. Så en dag under kastanjen i Liljeholmen.

Ons: Eva-Lena, Ida, Sophia, miah

Tors: Eva-Lena, Ida, Sophia, miah

Fre: (Sophia), miah

• elzilen
    Angelica 87 skrev 2010-07-06 09:46:33 följande:
    Ok.. då vet jag..

Men om det blir av att åka till Ikea, kan vi mötas upp någonstans och åka till Ikea tillsammans?
    jag kör bil. tar bara 10-15 minuter från mig. men jag skriver här om jag åker.
  • elzilen
    Angelica 87 skrev 2010-07-06 10:01:24 följande:
    ok, det tar ju lite längre tid för mig att åka till Ikea, men du får jättegärna smsa mig ca 30-40 min innan du åker dit bort..

Om du åker dit bort..

kan inboxa dig mitt nr..
    har inboxat dig
  • elzilen

Lilla L har åkt på feber efter vaccin, han har bara varit vaken ca 2 timmar under dagen och det är för att äta. så idag håller vi oss inomhus. Tur att vädret inte är det bästa. Jag hoppas på att den är borta imorgon.

• elzilen
    Alfalfafrö skrev 2010-07-06 09:44:49 följande:
    Några familjer som är hemma på fredag och sugen på grillning här hemma hos oss i Abrahamsberg på eftermiddagen/kvällen?!
    jag ska kolla med K, vi åker ju dock på lördagen så vi får se hur långt vi kommit med packning och annat, men mat behövs ju på kvällen iallafall.
  • elzilen

Molly: Jag slappade i soffan hela dagen. det var faktiskt riktigt skönt att ha myskläder på sig hela dagen. Tog aldrig av mig pyjamasen :o)
    Nu är L lite bättre, lite feber kvar så beroende på hur pigg han är så kanske jag tar mig ut på en liten promenad idag iallafall, annars blir det solning på balkongen.

Alfa: Ska kolla med K om vi kommer på grillning.

Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!