• elzilen

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Torsdag:
    Fredag: Miah, Helena, (Ida)
  • elzilen
    MiahMaria skrev 2010-09-16 10:15:19 följande:
    Hon har fortf feber och var riktigt dålig inatt så vi ska in nu kl 13 på vårdcentralen. Ringde och pratade m dem och de tyckte att vi skulle kolla henne nu. Bäst att göra som de säger...
    kram till emma och er Hjärta
  • elzilen
    Queenofice skrev 2010-09-23 21:50:36 följande:
    hahahaha är man beroende eller vad om man sitter och irriterar sig över att inte facebook funkar :p
    haha, sitter oxå och irriterar mig över det :o)
  • elzilen
    MiahMaria skrev 2010-09-28 09:20:59 följande:
    Woho, nu har vi varit på RUL! Det är med största sannorlikhet en liten lillasyster som vi väntar. Allt så jättebra ut och vi är flyttade från 20/2 till 24/2

Blir öppnis i Liljeholmen kl 11 för oss oxå imorgon!
    grattis!!! så kul med en tjej till, jag vill oxå (men absolut inte än Skrattande)
    Skötte Emma sig?
  • elzilen

Måndag-  Ida
    Tisdag - Miah Helena
    Onsdag Öppna i liljeholmen kl11 - Miah, Helena, Ida, (evis)
    Torsdag- Ida
     Fredag- Ida, evis

• elzilen
    MiahMaria skrev 2010-10-12 17:56:41 följande:
    Jag går gärna på öppna imorgon! (Eller hittar på ngt annat trevligt.)
    jag kanske hänger på, oavsett vad ni gör. hör av er.
  • elzilen
    HelenaOlivia skrev 2010-10-19 22:18:33 följande:
    vi ses ju jämt, eller snarare vi har inte tid att fika som förut då vi simmar och barnen inte vill fika längre, hehe

jag kan skryta med att jag buda hem en overall för 1kr + 45kr frakt, hoppas den kommer att vara bra, stl 74 för den vi fick låna var så smal i benen så den va svår att få på så ville ha en med två dragkedjor.
    vad var det för en trevlig overall
  • elzilen
    HelenaOlivia skrev 2010-10-19 22:31:05 följande:
    från kaphal var den, en brun med igelkottar på fodret och en på utsidan.
    "manchester" skrev hon så vi får se vad hon mena med det :)
    låter ju riktigt söt ;o)
  • elzilen
    fröken G skrev 2010-11-01 20:25:17 följande:
    Tackar tackar :) Får kika inom där med då!
    Vart bor ni nånstans då alla marsmammor? Bor ni runt sthlm eller är ni lite utspridda?
    Själv bor jag strax söder om stan.
    vi bor alla i Stockholm.
  • elzilen
    HelenaOlivia skrev 2010-11-03 21:09:59 följande:

att ha ett sjukt barn tär verkligen på en, sover dåligt och har ont i magen och bråkar med mannen om små saker, riktigt frustrerande när han inte vill bli bra

Ska göra en omgång morotssoppa till och hjälper inte det får vi ringa igen, vi har fått i han lite av morotssoppa och det har inte hjälpt, majsvällingen ratar han. Vi lyckas få i han risgröt gjord på morotssoppa och vanlig ersättning och vättskeersättning.

Han vaknar 3gånger per natt och jätte hungrig, så klart när han knappt äter på dagen.

Blä! Behövde skriva av mig är så sjukt trött på detta nu!

har du testat att ge honom majskrokar och majspuré utspädd med vatten, kan ju stabilisera ännu mer.
    Styrkekramar till dig, vännen
Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!