Lovi: Roligt att namngivningen blev lyckad!
Spännade med en andra dejt! Tyvärr har jag inga dejtingtips och kan inte riktigt erbjuda mig som barnvakt heller. men det gäller nog för dig att utnyttja alla chanser till barnvakt du kan få! Och om det blir en 4, 5 dejt... så är det kanske dax för J att få vara med. Om du kan slappna av då vill säga. Det är ju ändå en potentiell pappa till J som du dejtar.
Jag blev för övrigt otroligt illa berörd av din beskrivning av mötet på Gullmars. Jag förstår inte riktigt varför han beter sig som han gör. Eller att hela hans släkt, som faktiskt är Js släkt oxå, inte vill veta av henne. Att de inte vill ha något med dig att göra, det är en sak, men J har ju inte gjort dem något mer än att finnas till. Hur länge ska han vara sur på dig för att du valde att behålla barnet? När ska han bli vuxen och börja ta ansvar för sina handlingar? Det känns som att det måste ligga något annat bakom. Livet tar ju inte slut för att man blir pappa, som han verkar tro. Tvärtom det får en ny innebörd. Sen undrar jag lite hur han kommer att reagera (och vad du tänker göra) när du står där och väntar på bussen med en livlig 3-åring och han kommer förbi. Det måste ju även vara lite svårt för honom att mörka att hon finns till, för han betalar väl underhåll?!! Hur kommer en framtida flickvän att reagera när hon får veta att han har en dotter som han inte vill veta av?
JooCee: budgivning spännande! finns objektet på Hemnet, blev givitevis grymt nyfiken på vad ni är spekulanter på. Är dock inte ett dugg avis på dig, det är så himla skönt att ha gjort sitt val och skuldsattsig över öronen redan.