Inlägg från: HelenaOlivia |Visa alla inlägg
  • HelenaOlivia

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

MiahMaria skrev 2010-09-12 16:04:23 följande:
    Här har svenska kyrkan öppen förskola i Hägerstens församling. Finns i Marievik och gröndl om jag har fattat det rätt.

www.hagersten.org/aktiviteter/barn/
    ja här i Gröndal har de öppnis på kyrkan oxå, kanske är det lugnare där.
  • HelenaOlivia

hjälp min svenska blev ju helt galet fel! Men ni förstår mig hoppas jag.
    Vilka dagar är det i Marievik? Verkaa kul med musik och så som du berätta om

• HelenaOlivia
    NovasM skrev 2010-09-13 11:01:32 följande:
    Hej! 

Jag har precis flyttat till Sthlm med min lilla familj och skulle gärna följa med till öppna förskolan någon dag, eller ta en fika eller något:) 
    Hej! Du är jätte välkommen! Var i sthlm bor ni?
  • HelenaOlivia

Ja ni dessa bebisar som gapar efter uppmärksamhet, jösses och W kan göra ett väldigt högt ljud nu, dock av glädje men mina öron tar skada ialf.

va händer imorgon? Känner att  veckorna bara kilar förbi och vi hinner inte med och ses lika mkt längre vilket e jätte trist men förstår alla som behöver vila lite extra och så. Vill bara säga att jag saknar er!

• HelenaOlivia
    Ami! Vi håller alla tummar för att du snart ska få komma hem till din familj och bli frisk en gång för alla, för nu räcker det! Kramar till dig!!

NovasM vi har gått i liljeholmen då flera av oss bor nära där och sen ska pröva årsta och elzilen går i rågsved, alfa går i blackeberg, så det är lite olika
  • HelenaOlivia

den där öppnis i marievik är ju på tisdagar 13-15 tror jag och sångstund 14, kanske jag orkar mig dit i dag, ska kolla m niklas som vaknar vid 12, va han säger, vi ska fika med winstons kusin vid15 när han e klar i skolan

• HelenaOlivia
    Vintervacker skrev 2010-09-14 09:52:07 följande:
    Idag är Loas halvårskoll vid 13.30. Pepp! Jag och J är så taggade hehe. Ska bli spännande att se hur lång och tung lillbiffen blivit också!
    kommer gå kanon! Jag vill veta hur stor han blivit!
  • HelenaOlivia

blev ingen öf för oss i dag, Winston har varit mkt nöjd hela morgonen, vilket inte skett på jag vet inte hur länge så blev bara vara hemma och mysa. Man får passa på att njuta.

• HelenaOlivia

stackars Emma hoppas hon snart blir frisk att det bara är 3dagars febern, tand oxå på gång, roligt! Snart kan de alla bita varann, hihi

Loa är verkligen lång! och roligt att June kommit i kapp alla, stora tjejen!

Bra Miah att du fick tips av Lisa med färgaffär, jag såg att du ringt och sen har det gått i ett här idag med kusin och mormor.

Imorgon går jag till öppnis kl11 för 13.30 har Niklas playdate med Winston hos en kompis och jag ska shoppa i gallerian, wohoo!!

• HelenaOlivia
    Karin jag tycker ni gjorde rätt, de pratas så mkt om att man ska ge små barn trygghet och då flytta henne hit och dit är ju inte tryggt, bättre och göra som ni tänkt, låter bra. Förstår dock att du och m behöver egen tid och göra bebisa grejjer och A behöver stimuleras av stora men kanske hittar ni barn i parken och leka m. Vore ju gulligt av er gamla fsk om de kunde ta n henne ändå, håller tummarna!

Och Veronika bra jobbat!!!! Fortsätt kämpa!
Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!