Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
www.hagersten.org/aktiviteter/barn/
hjälp min svenska blev ju helt galet fel! Men ni förstår mig hoppas jag.
Vilka dagar är det i Marievik? Verkaa kul med musik och så som du berätta om
Ja ni dessa bebisar som gapar efter uppmärksamhet, jösses och W kan göra ett väldigt högt ljud nu, dock av glädje men mina öron tar skada ialf.
va händer imorgon? Känner att veckorna bara kilar förbi och vi hinner inte med och ses lika mkt längre vilket e jätte trist men förstår alla som behöver vila lite extra och så. Vill bara säga att jag saknar er!
den där öppnis i marievik är ju på tisdagar 13-15 tror jag och sångstund 14, kanske jag orkar mig dit i dag, ska kolla m niklas som vaknar vid 12, va han säger, vi ska fika med winstons kusin vid15 när han e klar i skolan
blev ingen öf för oss i dag, Winston har varit mkt nöjd hela morgonen, vilket inte skett på jag vet inte hur länge så blev bara vara hemma och mysa. Man får passa på att njuta.
stackars Emma hoppas hon snart blir frisk att det bara är 3dagars febern, tand oxå på gång, roligt! Snart kan de alla bita varann, hihi
Loa är verkligen lång! och roligt att June kommit i kapp alla, stora tjejen!
Bra Miah att du fick tips av Lisa med färgaffär, jag såg att du ringt och sen har det gått i ett här idag med kusin och mormor.
Imorgon går jag till öppnis kl11 för 13.30 har Niklas playdate med Winston hos en kompis och jag ska shoppa i gallerian, wohoo!!