Inlägg från: HelenaOlivia |Visa alla inlägg
  • HelenaOlivia

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

elzilen skrev 2010-08-22 20:28:22 följande:
    den lila såg ju riktigt fin ut, lägg ett bud vet ja :o)
    men den är ju bara en 74:a rädd att den inte räcker, tror han behöver 80
  • HelenaOlivia
    Alfalfafrö skrev 2010-08-22 22:23:09 följande:
    kul att vi blir så många. Kanske borde man ivadera något ställe där man kan lägga ner barnen på golvet. rum för barn kanske?
    låter trevligt, W gillar oxå att röjja, hihi
  • HelenaOlivia

Lääängtar efter er!!!! Behöver er!!! Tur att vi ses imorgon!

• HelenaOlivia
    Ami G skrev 2010-08-23 11:01:44 följande:
    gah! när ni väl är inne i stan så är jag inte hemma, typiskt!
    hoppas ni får trevligt, ser framemot att få en rapport från kulturhuset. Solig
    typiskt! Men om det är bra lär vi ju hänga där flera gånger då våra bebisar vill gå på öppnis eller andra ställen där de kan vara på golvet och busa
  • HelenaOlivia
    LillaStollan skrev 2010-08-23 13:46:46 följande:
    Tar nog med mig Astrid men det är väl ok för alla?
    självklart! Bara mysigt!
  • HelenaOlivia
    JooCee skrev 2010-08-23 17:42:04 följande:
    Rum för barn tenderar för övrigt att bli fullt ganska snabbt, alla mammalediga hänger ju där, rek att vara där när dom öppnar!

Har dom fortfarande kvar "trafikljusen" som man kunde se från torget, där man kunde se grönt=ledigt, gult=kö, rött=fullt? Någon som vet?
    när öppnar dom?
  • HelenaOlivia

Malin, en av de böckerna Niklas beställde va just den du rekomendera :) Och även annaWahlgren sova hela natten, jag hoppas verkligen våra mördarnätter snart är över, hua!

• HelenaOlivia

Varför fikar vi inte imorgon?? Är alla upptagna? Kaffe

• HelenaOlivia
    elzilen skrev 2010-08-25 21:47:40 följande:
    jag är upptagen tyvärr... verkar som att jag missar er helt denna vecka Rynkar på näsan
    typiskt! vi får ta igen det nästa vecka och fika heeela dagarna, hihi
  • HelenaOlivia
    Lovi skrev 2010-08-26 09:53:47 följande:
    Är ocksp upptagen.

Helena: vad spänannde med böckerna, den ena har jag ju redan hemma som sagt. I går var jag hemma hela dagen och satsade stenhårt på att June skulle kunna slappna av och sova i kapp för alla oroliga nätter. Så det slutade med att hon sov 5x 30-45 minuter i går på dagen! Vilket resulterade i att hon somnade för kvällen vid 18, åt 22 sov till 01 och åt igen, åt en snabbis vid 4 och vaknade sen vid 7. Inte en miljon uppvak ochmardrömmar som tidiga nätter. Så det känns som att det verkligen stämmer att barn som sover bra på dagen sover bra på natten.
    va skönt för dig!!!! och för june me för den delen.
    vinston log i sängen 9-9 men har ploppat lite napp men inte så farligt, har dock haft svårt och sova då jag väntat på att snart vaknar han, suck! knasig e man
Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!