Inlägg från: HelenaOlivia |Visa alla inlägg
  • HelenaOlivia

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

JooCee skrev 2010-07-13 18:45:43 följande:

Tack för i dag! Mycket trevligt!

Nu har vi varit och kikat på huset samt lagt en bud.. iiihk! Har dock inga större förhoppningar då vi inte kan vara med och buda allt för länge tyvärr.. men men. Håller tummarna för att folk är på semester och har bättre saker för sig än att kolla på hus.

hoppas hoppas!!! Spännande!
  • HelenaOlivia

Lovi, det lät som en mkt fin namngivning! June har tur hon som har så många fina människor omkring sig och mamma.

Spännande med fler dejterSkrattande

• HelenaOlivia
    elzilen skrev 2010-07-14 11:23:39 följande:
    Hallå på er alla mina underbara mammor. (och de pappor som tittar in här)

Här på Öland skiner solen och det är otroligt varmt, som sången beskriver det, inte ett moln så långt ögat kan nå. Men det är u helt underbart, och även Lukas njuter. Han äter som vanligt och sover visserligen mindre men det kan ju även ha att göra med ålder. Han äter nu tre ggr per dag och jag ammar en gång på dagen och två-tre gånger på kväll/natt.

Vad kul att det ska bli fler dejter, Malin. Det är ju alltid kul. Vi ställer oxå upp som barnvakter, det är bara att skriva upp oss på listan.

Hoppas att ni har trevliga stunder ihop där hemma, känner att jag saknar er. Det är ju inte vanligt att man är så länge ifrån er. Inser nu hur viktiga ni är i mitt liv. Det är ju tur att detta forum finns.

JooCee: spännande med budgivning...

Ha det så bäst!!!
    va härligt och höra att ni har det bra och att Lukas gillar livet på Öland :)

Saknar dig här hemma oxå men de som väntar på något gott... hmm... hihiHjärta
  • HelenaOlivia
    Lovi skrev 2010-07-14 18:03:46 följande:
    Jag och min lillasyster hänger gärna med

Fika Torsdag:
    Sophia, Miah, Malin+Syster
    skulle gärna träffa er men skulle behöva ta mig till Twilfit då de börjat sin bikini rea och jag kan behöva nåt ordentligt så får hoppa att träffa er, saknar er dock
  • HelenaOlivia
    Molly! Det va en jätte fin dikt och jag tror den kommer funka då med som nu, fin var den
  • HelenaOlivia
    Lovi skrev 2010-07-14 11:27:48 följande:
    Har ni läst om plockmatsmetoden? Är lite nyfiken på den och funderar på om jag ska testa den med lilla J. Alltså börja med gröt vid 4 månader och sedan gå över till mer fast föda och skippa det mesta (men kanske inte allt) i pureväg. Kolla här bland annat doktorknubb.blogg.se/2009/november/om-plockma...
    det låter ju riktigt bra och jag gillar att barnet själv får vara delaktig men jag är ju lite eller ganska mkt kladdrädd, haha men jag hoppar det men ska tänka på det och försöka låta W ta själv och grejja tidigt trots min smeggfobi, haha
    Ska visa det för Niklas kanske han gillar det
  • HelenaOlivia

vecka 32 vill jag fika i ÅrstaTungan ute

jag måste me på en fika denna vecka, tror onsdag är bäst för mig.
    Vi ska nog på allsång imorgon, salem al fakir och di leva :)

• HelenaOlivia
    elzilen skrev 2010-07-20 00:11:17 följande:
    varför v 32??? har jag missat ngt :o)
    då öppnar loppisen där igen de har semester nu :)
    Jag kommer dock hem på torsdag morgon den veckan från Finland så blir väl torsdag el fredag den veckan
  • HelenaOlivia

är helt knäckt efter en skit natt och svårt att sova nu på dagen så allsången blir det inte.
    är helt förstörd och less på allt nu, nu räcker det med allt. Stressar upp mig för allt och jag vet inte, ska ta upp det på bvc.
    Jag ska försöka komma imorgon, bestämm nåt ni.Hjärta

• HelenaOlivia

Tusen tack för kramarna Miah och KarinHjärta kramar tillbaka!!

Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!