Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Namnet på tråden slår helt klart "Hot mamas in HonoLuleå" !!
Namnet på tråden slår helt klart "Hot mamas in HonoLuleå" !!
Välkommen Lindis! Vi bor nog alla i Stockholm med omnejd, själv så bor jag i Årsta.
Om det blir fika på tisdag kan jag nog inte vara med, ska till jobbet på fm. Men om ni är i Vasaparken kanske jag kan kika förbi en stund om jag kliver av pendeln i kalrberg. Jag tackade också ja till måndgasfika i gamla tråden. Känner att jag vill ge det en chans innan jag avfärdar det helt.
Jag tänkte också gå på babysim i höst, det lutar åt att gå i Enskedehallen vid gullmarsplan (närmast) eller nere i Hammarby Sjöstad (hört mkt bra om).
Vinter: Jag tingar gärna en onsdagsbiljett, det var så kul sist!
Önskar jag hade kunnat vara med i morgon, men får ladda för trevligt fika nästa vecka i stället. I morgon ska jag till mitt jobb och deala om förlängd anställning samt visa upp lilla J. Senare på dagen kommer min mamma och i övermorgon åker vi till Värmland.
Oj vad ni skriver mycket både här och på Fejjan!
Åh vad det låter härligt med en barnfri kväll, med kallt rosé och en varm kväll. Hoppas kunna komma i från ngn gång i sommar om det planeras väl i tid. Jag fyller ju jämnt andra veckan i juli och då är nog min mamma uppe här ett par dagar innan festen så då kanske jag kan komma i väg en kväll om ngn vill göra sällskap.
Vet inte rikitgt när jag är tillbaka från värmland, men om det inte blir för sent nästa vecka så hänger jag gärna med på fika.
Är det någon mer tid bestämd den här veckan? Skulle gärna träffas :)
Här har en förlamande trötthet också slagit till. Men jag vet iaf att det inte är ngt som spökar i min kropp, om det nu inte skulle vara ett syskon till jesus som behagar dyka upp ;) Hur går det för dig Miah?
Det är så kul att se hur J utvecklas men det blir också mer ork och energi som går till det. Det är som att hon kommit in i en ålder där sinnet vill så mycket mer än vad den lilla kroppen orkar och kan än så länge. Hur tycker ni andra att det är?
I övrigt sitter jag och längtar efter ett glas vin på en soliga kvällsuteservering och att mannen i mitt liv ska dyka upp just där. Tänk att få bli så där pirrigt förälskad igen