Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby
Hej, absolut hör jag av mig när jag har varit där... Är så trött så jag vet värken ut eller in idag.
Hoppas att du har fått sova mer..
Kram
Hej, absolut hör jag av mig när jag har varit där... Är så trött så jag vet värken ut eller in idag.
Hoppas att du har fått sova mer..
Kram
Hej!!!
Jag hade tid kl 10.30 men fick vänta i 45 min tills jag fick komma in till läkarn.
Han va så otrevlig å fattade verkligen ingenting. Han trodde jag var där för en utredning för en eventuellt en blodpropp. Hmm nej jag e här idag för att vi skulle prata om en igångsättning.
Jag lovar er idag hade jag så ont så jag grät när jag satt ner. Kunde knappt komma upp ur stolen. Så säger han att jag har inga problem alls.. Ööööö t.om förlossningen undrar varför jag har så ont. Allt står ju i journalen som han inte ens har läst.
Men men. Jag fick reda på vilken dag jag får igångsättningen i alla fall.. Men bebisen lär nog komma ut innan de. För magen har sjunkit väldigt mycke å BM tror att de kommer igång innan de...
Men jag e hemma ett tag till...
Lillapindi när kan du ses å ta en fika då???
Jag ska till vällingby i morgon å fixa lite å sen så ska jag till min BM till 14.30.
Nån som inte har nått för sig så e de bara å höra av er då jag ändå ska till vällingby...
Kommer att va där vid 10 tiden.
Kram kram
De tycker jag att du gör rätt i att slappna av om en sån sak...
Ta upp de med din Bm nästa gång du ska dit eller så ringer du till henne å frågar för å va på den säkra sidan.
Jag e beräknad till den 13 dec enligt UL men inte enligt mensen å sista sexet så e de jungfru födsel...
De va så lite så...
Kram
Hej.
Usch vilken dag de har varit...
Jo de e skit jobbigt när läkarna inte har nån som helst aning om varför man e där...
Men skit samma... Nu tror BM att mitt vatten har gått då min mage har sjunkit en hel del...
Sen så står jag still på mina +2 kg som jag har gått upp under denna graviditet.
Så jag skulle av vakta till ikväll å sen så skulle jag ringa in till förlossningen å prata med dom...
Men de löser sig för min del.. Hoppas på snart ändå.. Har så ont idag så jag har knappt orkat göra nått..
Men jag har gjort saker fast jag inte har orkat å de känns bra ändå.. Så jag ska snart börja med maten här å sen så ska sonen i säng.....
Gabz: Jag bor i spånga å väntar mitt andra barn ni i december men jag blir igångsatt nu i november.
Jag e 26 blir 27 å har en son som e född Maj 06...
Välkommen!!!
Som jag då lite kropp å stor mage.. Finns bilder i bloggen...
Kör försiktigt när du ska till arlanda...
Om jag inte får bebis å så. Tar jag gärna en lunch/fika nästa vecka...
Fan va kul att duschen äntligen har kommit.. Så de lär väl bli invigning i duschen med sambon i helgen då...
Kram på er
Hej alla!!!
Nu så har jag varit på förlossningen å kollat om de va vattnet som hade gått å de va de inte förmodligen så hade slemproppen gått... Men jag skulle ta en dag i taget nu..
Dom va så trevliga i dag på förlossningen de va BARA gotlänningar som jag fick träffa idag...
Jag hade en hel del sammandragningar som va ganska kraftiga men de va nog ingen fara sa dom...
Men jag är hemma ett tag till så de e bara å härda ut.
Jag kan på onsdag runt 12 kan jag. Har Bm innan där..
Kram
Absolut..
Hur har de gått idag då?? Packat upp någe??
Kram