Inlägg från: ensammamma |Visa alla inlägg
  • ensammamma

Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby

De e nog bara jag som e ensam på den fronten...
    Här går jag igen andra graviditeten själv. Bebisens pappa hörar inte av sig samt han svarar inte när jag ringer skickar sms mm.. Så jag har gett upp...

Va kul att ni ska hämta vagnen i morgon. Hur går de annars med upp packningen då???
    Här har man vilat städat vilat å nu ska jag laga en sen mat.

Kram å trevlig helg på er med....

• ensammamma

Jo visst e de jobbigt å va ensam.. Men jag e van eller hur man ska säga... Jag va själv när jag väntade min son å va själv fram tills för 1 år sen då jag träffade bebisens pappa... Men nu e jag själv igen men jag klagar inte.. Jag känner att jag har ingen som helst saknad över han ändå. Då han valde alkoholen å sina vänner....

Jag å min son har de bra å nu längtar han bara tills bebisen kommer så han kan få mysa med den... Han går å pussar på magen hela tiden å säger god natt till den när han ska sova... Så mysigt....

Jo men de förstår jag att de inte är någon mening å packa upp resten om ni ändå ska köpa nya möbler till vardagsrummet...

Trevlig Helg!!

Kram

• ensammamma

Vart ska ni köpa skötbordet å spjälsängen???
    Jag har en spjälsäng som står å samlar damm... Då jag har 2 st.

Jag e i vecka 35+5 idag.

Kram

• ensammamma

Jag har en björk. Den kan du ta av ena sidan så du kan ha den som en vanlig säng... Vyssanlull tassar får man med samt en madrass till som e lite lite använd. Du har 3 lägen på botten som du kan ha botten på...

Jag kanske får föda redan i veckan som kommer....

Kram

• ensammamma

Går ju att måla om... Heheh...
    Nej jag får reda på de på onsdag när jag får igångsättningen... Nej vi har inte sagt någon tid tror jag...

Vid 12 tiden är ju ingen dålig tid. Frågan är bara om Crimson å lillapinda kan då oxå...

Men va kul va e de för bil då??
    Låter ju bra de..

Kram

• ensammamma
    brommamaria skrev 2010-11-15 11:12:40 följande:
    Vi köpte bilen igår, vagnen passade bra! En BMW 518 från -93Glad så det blir lite svårare att fickparkera jämfört med den gamla lilla bilen....
    På vägen hem köpte vi spjälsäng och skötbord också så nu ska det bara monteras!

Jag kan hela dagen imårn utom tidigt på morgonen då jag ska till bm.

Inatt har jag knappt sovit känns det som, den lille har legat och sparkat hårt på mitt revben från kl 4-6... har läst att dom ska sova 95% av tiden men det kan ju inte stämma... men men han har nog sovit nu på fm så efter frukosten gick jag o la mig igen och nu har jag sovit jättegott!

Idag har jag massor att packa upp... sambon kom hem med 10 till kartonger och några säckar från gamla lägenheten igår....men nu ska gamla lgh vara tom.... dessutom behöver jag städa... blir till att prioritera!

Kram 
    Va kul då vart du med en "ny" bil.. Skönt att vagnen passade.
    Jag kan oxå vilken tid som på dagen. Jag sover jätte dåligt ca 2-3 tim per natt å sover inge på dagen.

Snäll sambo du har som kommer hem med fler kartonger va kanske inte de roligast men skönt att de är tomt i andra lägenheten nu då.. Städa tycker jag att jag gör varje dag men de syns inte ens att man har städat,.

Jag ska packa upp vagnen å de nu i veckan. Jag e så trött å slut i kroppen så jag orkar knappt gå till toan idag för jag har riktigt ont ner till idag. Väntar på att BM ska ringa så jag kan få veta va de e...

Men vi ses i morgon om jag inte åker in idag å föder barn. Skickar ett sms annars....

Kram
  • ensammamma

För att jag kan inte sova på dagen heller jag försöker men ligger å vilar gör jag...

De hoppas jag med... Vi får ju med lillapinda å crimson + en bebis de ska bli riktigt kul....

Jag hoppas att de inte e nått som e på tog. Usch nej jag måste klä på mig ska snart åka å handla.

Jag säger att vi ses i morgon. Å jag brukar hålla de jag lovar...

Kram

• ensammamma

Hej alla!!!
    Jag har själv varit på ikea idag å handlat lite... Men dom hade inte de jag skulle ha så jag får vänta tills bebisen har kommit ut...

Fontänen ligger vid grillen som är vid torget.. Ligger mitt emot Indiska..

De hoppas jag med men man behöver inte gå så mycke i regnet då de finns tak över huvudet...

Nej vi syns i morgon...

kram kram

• ensammamma

Lillapindi: Usch va jobbigt jag äter Omeprazol för min halsbränna då jag har magkatarr. Men om inte Gaviscon hjälper så testa något annat. Omeprazol finns receptfritt på apoteket.

De vart Pizza för min del igår när vi åt.

Idag ska jag till läkarn å få veta när jag blir igångsatt.
    Jag har sovit skit dåligt i natt somnade vid 2 å vaknade igen vid 4.15 å kan inte somna om.
    Nu ligger man å surfar å hoppas att man kan somna om igen...

Jag hoppas att du mår bättre snart. Hoppas du får en sjukskrivning.

Jag känner mig oxå väldigt ensam. Men jag e ensam oxå. Förutom min son å lill* bebisen i magen.

Nej usch va min son hostar inne i sin säng. Hoppas att han inte blir sjuk nu...

Kram

Svar på tråden Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby