Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby
Hej på er. Sorry att jag inte har skrivit på länge men det har vart rätt mycket sista veckan. Vi har haft ganska mycket folk här och så har jag haft en igel på bröstet som hindrat mig från att sitta vid datorn. Har även försökt ge storasyster så mycket uppmärksamhet som möjligt.
Måste säga att jag lider med er med alla era graviditetskrämpor, jag är själaglad att det mesta är över för min egen del. Jag dras fortfarande med min foglossning även om den är 10 ggr bättre nu. Kan fortfarande inte gå långa promenader och jag har svårt att ta mig ur sängen.
Jag har ingenting planerat den 16/11 så jag tar jättegärna en lunch i Vällingby.
Vilken vecka är ni i nu allihopa? Visst är vi fyra stycken som är aktiva i tråden, eller har jag missat nån? Jag och ensammamma har barn sen tidigare. Vad heter ni i verkligheten? Jag heter Carro.
Imorgon ska Keyla (min äldsta dotter) få gå till förskolan igen. Jag tänkte att hon skulle gå mån-ons den här veckan så att jag kan träna på att få iväg henne i tid nu när jag har min sambo hemma som kan hjälpa till. Vi får väl se hur det går. Vi har hittills inte lyckats passa en enda tid den här veckan.
Jag ska även bli aktivare på nätet nu när amningen har satt sig