Hej hej
Jag ammar också med ca 2-3h mellanrum, ca 30min till 1h per gång, på natten så brukar han äta vid 12 och sen vid 5-6 tiden... men han har varit jobbigare sedan i söndags o vill inte sova utan mig.. så jag kan inte sova nå bra när han ligger brevid mig, jag är jättetrött :(
Mitt underliv gör fortfarande ont, tar fortfarande tabletter, har nu även börjat med pennicillin pga att jag har infektion i såret på bröstvårtan :(
Dessutom har jag feber o knölar i bröstet som inte går bort, brösten är även röda och gör jätteont :(
Men lillprinsen verkar må bra, äter, bajsar, sover och går upp i vikt :) Dom säger att han tar ett jättebra tag om bröstet så jag kan inte förstå varför jag fått sådanna problem med brösten????
Han blir jättearg när jag använder amningsnappen...
Jag är inte redo att ta mig ut för en fika eller lunch ännu, även om jag är sugen, är redan trött på att sitta fast i soffan med honom på bröstet. Igår var det en jobbig dag då han ville äta nästan hela dagen...
Idag är i alla fall första dagen utan besök! Kanske tar jag mig till förrådet för att plocka fram mina jeans, hoppas att några passar...
Har ni några råd om amningen? och hur ska jag göra när han vill suga hela tiden? just nu är jag trött och ledsen :(