lillapindi skrev 2010-09-23 09:56:38 följande:
Hej allihopa :)
Såg att mitt inlägg jag skrev för ett tag sen inte verkat ha blivit sparat haha..typiskt!
Vad roligt att ni hittar hit!
Själv så är jag hemma idag, har haft så ont i magen i veckan att jag t o m fick åka in på koll på förlossningen för att se att lilleman mådde bra. Vilket han gjorde, han mår kanon :)
Verkar bara vara min egen mage (magsäck) som krånglar...suck!
Inge kul att tappa matlusten och ha värk i magen :/
Var orolig för lilleman men han mådde bra, fick se han på ultraljud igår också.
SÅÅÅÅ stor han har blivit min lilla pojke! Nu längtar jag efter han mer och mer....snart december!!
96 dagar kvar för min del till BF.
nu måste jag tänka, hjulsta...känner igen det så väl!!!
Har bott i spånga så jag borde veta vart det ligger :)
Bor numera i skälby, i ett radhus med min kära sambo.
Tyvärr arbetar han borta varje vecka måndagar till torsdagar, så blir mycket ensamt på kvällarna!
Men jag träffar gärna er någon dag på helgen eller kvällen på vardagarna :)
Har ni blogg, kollar jag gärna in där då jag älskar att följa gravidbloggar nu och kunna få tips och så :)
Vi har köpt barnvagn...och kläder haha det e nog allt.
Fick ärva en bilstol, den var superfin! Så det slipper vi köpa.
Vi renoverar badrummet nu så nu e det kaos på övervåningen, men förhoppningsvis är det klart inom 2 veckor.
Sen ska vi börja tapetsera i lillemans rum :)
Det ska bli så skoj.
Sen i oktober ska vi till ullared, ska bli skoj. har hört att det finns en hel del saker till barnet man kan köpa där. lite dåligt utval på kläder bara men allt annat skulle finnas :)
Frågan är bara hur min blåsa ska klara av den långa resan haha.
Vad väntar ni? flicka pojke?
Ha det bra!
kram så länge
De tar mig att gå till barkarby ifrån mitt.
Jag ska oxå ner till Ullared men jag har ingen att åka med så jag får ta en buss resa ner..
Jag vet hur de e å ha ont i magen å så jag har samma problem. Men jag ska till MVC på måndag å sen så ska jag på TUL i oktober. Jag kan träffas när som. Lite kul å få kontakt med andra mammor i närheten som man kan träffas å så när man e mamma ledig sen....