• Anonym (Lilla jag)

Varför får man inte till nr 2??

Vad vi kämpar jag å min sambo- varje månad. Privar inte ägglossning varje månad. Men ändå får vi inte till ngt syskon till vårt barn.... Jag känner mig hopplös, ledsen, stressad, uppgiven, arg- Ja allt!
    Tänk inte på det- jo tjena- vem kan släppa detta? Man känner ju när det är äglossning- klart man tänker på bebbe då. Man känner mensen- klart man hoppas på gravsymtom då...

VARFÖR kan vi inte få till det?
    Mannen är äldre så det är väl lite anledning till att jag vill att det ska hända NU och inte om några år..
    Plus att jag vill att det ska vara någolunda jämnåriga syskon. Vårt första blir snart 3...

Har försökt i 15 månader nu....

Usch och blä..

Vad ska jag säga mer- Jo- såklart har alla mina vänner med barn 2 st. Grannarna runt omkring har 2 barn eller fler.

Varför ska det så vara så svårt för oss? De har väl oxå önskat sig syskon till deras barn- OCH lyckats?
    Fan.
    Okej, vi vet att mannen har lite färre å slöa simmare, men vi har ju lyckats en gång iaf.... Fast det tog ju oxå tid...

Skulle kunna älta i evigheter... Några fler som inte får till tvåan?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-26 20:48
    Hihi, vad är det jag har skrivit i början?
    Ska naturligtvis stå att vi prickar in ägglossning varje månad!! Var nog lite stressad =)
  • Svar på tråden Varför får man inte till nr 2??
  • Anonym (vill också)
    Anonym (jag också) skrev 2011-04-12 09:01:23 följande:
    Jag är gravidPlusGladGladGlad
    BF 16 december.  
    Grattis!!!! Härligt! Med lite tur får jag också ett plus om 2 veckor, så nu är det er tur att hålla tummarna för mig, hade ju bestämt mig för att skita i allt vad ÄL heter, men känner min kropp för väl, så jag vet att den är ungefär nu. Ingen tokmys denna gång utan vi ska försöka med att se vad som händer om vi bara kör lite granna... Menar, funkar ju inte om vi kör måstesex varje dag så nått annat måste ju provas. Hoppas på tur, men är väldigt inställd på bara ett barn, vi får se. Har lite roliga planer för sommaren att planera, som ett bröllop i pingst, och planen är ju att inte vara gravid då Fast det är ju en plan jag gärna misslyckas med
  • Anonym (jag också)

Tack!Glad Jag är överlycklig! Glad Jag välkomnar med leende alla hemska symptomGlad

Jag ler hela tiden. Det var svårt att hålla masken inför sonens farfar och farmor, men jag vill inte berätta för dem så tidigt, jag är i vecka 4+3, men vi ska nog berätta för dem redan om några dagar. De vet hur jag led när gång efter gång var jag skengravid.

• Anonym (jag också)

Vill också, kör inte måstesex, vi sexade bara på dag 8, sedan 11 och det tog sig. Vilken överraskning.Glad Jag har inte heller planerat att vara gravid under sommaren men det finns också alkoholfri öl, eller hur?
    Åh, vad underbartGravid 

• Anonym (vill också)

Alkoholfri öl är riktigt god, dock är alkoholfritt vin trisst, men det finns ju goda juicer och läsk också
    Härligt att du får en lätt graviditet även om du välkommnar alla hemska grav.-besvär!

• Anonym (Lilla jag)

Har inte varit inne på mkt på fl nu när lillan har varit magsjuk å nu sitter jag på jobbet igen med löjligt mkt papper. Men måste in å bara säga att det är så kuuuul!
    Hoppas, hoppas, hoppas vi snart blir 3 som kan glädjas tillsammans!!!! Skål

• Anonym (jag också)

Ja, det hoppas jag med, lycka till "Vill också".

Jag har fortfarande svårt att tro att det äntligen lyckades för min delGlad

• Anonym (Lilla jag)

Hur mår ni tjejer? " Vill också", har inte det gått 2 veckor snart??? Nyfiken!!

• Anonym (vill också)

Snart, eller ingen aning faktiskt. Fast JAG funderar... tänkte hålla mig några dagar in i nästa vecka innan JAG köper test och testar...

• Anonym (vill också)

Åhhh blir inte klok på nått, var säker på att det var dax för bim, har bara räknat veckor och inte kört med stickor. Och så kändes det som om det var dax för Äl för två veckor sedan....
    Igår var jag säker på att jag hade ÄL så jag tog en sticka då jag tyckte det var konstigt lixom, och ju ÄL. Fattar ingenting!
    Idag tog jag också ett test och jag vet inte om jag ska tolka det som utslag eller inte....

BLÄ!

• Anonym (Lilla jag)

Ta ett grav-test oxå, vem vet? Vill inte ge dig falska förhoppningar, men är du runt BIM å är gravid kan, vad jag förstått, ÄL-stickor ge pos utslag med...
    Eller så har du ägglossning nu.... Eftersom du har oregelbunden cykel så är det väl inte omöjligt heller.
    Men ta ett test- så slipper du fundera mer på det iaf!
    Jag hejjar på dig! Glad

Svar på tråden Varför får man inte till nr 2??