• spöke

Namn från A till Ö

Hej alla leksugna och namnnördar!

Den här tråden är en liten spinn-off på en annan namnlek: www.familjeliv.se/Forum-5-123/m49742133.html

I den här tråden kör vi också namn från A till Ö (ett namn i taget), men skillnaden från förra leken är att vi kör olika namnteman, t.ex. "namn som slutar på y", "flicknamn på fyra bokstäver", "anglosaxiska namn". Den som skriver sista namnet på Ö väljer nytt ämne... och så börjar vi om från A igen.

• Svar på tråden Namn från A till Ö
  • Blitz

OT betyder Off topic, vi håller oss ju inte till ämnet som e namn utan flummar iväg, då säger man OT.. Men skit samma.

De va långt fram, trodde du skulle ha snart, vet inte var ja fick de ifrån..

Ja har BF 21/6 så ja bara väntar. o väntar.. o väntar..

Malva.

• Mamaobabba

Oh, okej! Bra att veta! (och ja.. det känns som en evighet till det är dags! Vill ju träffa dem nu! )

Norna(en orkideé)

• ääni

Quarz

Finns ingen som heter så idag men kanske imorgon?

• Blitz

Q??

Rose

Jag har fått såna sömnsvårigheter att ja kan inte sova på nätterna, inte ens med medicin så ja har gett upp sömnen typ.. Lika bra o vänja sig ändå kanske!

• Mamaobabba

Mm.. Kanske imorgon. Folk döper efter allt möjligt, och sten är ju.. orubbligt! :)

Rosa

• Mamaobabba
    Blitz skrev 2010-06-10 02:44:13 följande:
    Q??

Rose

Jag har fått såna sömnsvårigheter att ja kan inte sova på nätterna, inte ens med medicin så ja har gett upp sömnen typ.. Lika bra o vänja sig ändå kanske!
    Känner igen det där.. Har haft insomnia så länge jag kan minnas, i perioder..
    Det är bara att rida ut! Sömnen brukar återvända(i alla fall för mig)
    Och som sagt, du kanske rustar dig nu!
Svar på tråden Namn från A till Ö