• spöke

Namn från A till Ö

Hej alla leksugna och namnnördar!

Den här tråden är en liten spinn-off på en annan namnlek: www.familjeliv.se/Forum-5-123/m49742133.html

I den här tråden kör vi också namn från A till Ö (ett namn i taget), men skillnaden från förra leken är att vi kör olika namnteman, t.ex. "namn som slutar på y", "flicknamn på fyra bokstäver", "anglosaxiska namn". Den som skriver sista namnet på Ö väljer nytt ämne... och så börjar vi om från A igen.

• Svar på tråden Namn från A till Ö
  • Blitz
    Mamaobabba skrev 2010-06-10 01:54:20 följande:
    Förlåt, då tar vi Dr Åsa istället.. :D
    Hon från robinsson eller nått va?.

Men vi skiter i  1Ä o Ö..

skulle vi testa naturtemat då eller har nån nått bättre förslag? Skrattande
  • ääni
    Mamaobabba skrev 2010-06-10 01:54:20 följande:
    Förlåt, då tar vi Dr Åsa istället.. :D
    Vem är det? En tv-profil va?

Östberg
  • Mamaobabba

Jag röstar för naturtema och slänger in Östen med resten! (men jag har fortfarande inget på Ä..)

• ääni
    Mamaobabba skrev 2010-06-10 01:59:51 följande:
    Jag röstar för naturtema och slänger in Östen med resten! (men jag har fortfarande inget på Ä..)
    Bra!

Jag tar mig friheten att börja...

Ask
  • Blitz
    ääni skrev 2010-06-10 01:59:39 följande:
    Vem är det? En tv-profil va?

Östberg
    Ja nån brud som svarar på läkarfrågor i svt tror jag.. Fråga doktorn eller nått sånt.. Jag e för ung för att titta på sånt Tungan ute
  • Mamaobabba

Nej, hon hade ett eget program(för oss tanter;) på svt, som hette just dr Åsa!
    Det var faktiskt ganska bra! :D

• ääni
    Blitz skrev 2010-06-10 02:06:06 följande:
    Ja nån brud som svarar på läkarfrågor i svt tror jag.. Fråga doktorn eller nått sånt.. Jag e för ung för att titta på sånt Tungan ute
    Jaha, ja, jag tror att jag har sett det någon gång men jag är ju ett år äldre än du

Cikoria
  • ääni
    Mamaobabba skrev 2010-06-10 02:07:42 följande:
    Nej, hon hade ett eget program(för oss tanter;) på svt, som hette just dr Åsa!
    Det var faktiskt ganska bra! :D
    Men hon var inte i en studio så mycket va? Utan mer ute och träffade de hon intervjuade?
Svar på tråden Namn från A till Ö