• FruW

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Åh jag hoppas det inte är ngn fara!!! Håller tummarna, kram

• FruW

Skönt pandora!

Together hoppas ni får ett bra första möte!

Tabbs, tack! :) gick så där, den har växt till 6 mm, dock kunde dr inte avgöra om det fanns hjärtslag eller ej.. Tagit nytt blodprov som jag får besked om idag. Lite mer pessimistiskt än sist, känns jobbigt! Speciellt när han började prata om att jag kan få tabletter för att driva ut det om det inte är bra... :(

• FruW

Välkommen hit en söt citron! Låter fruktansvärt att få ett sånt besked! :( jag har än så länge varit förskonad från ma, men har tre mf bakom mig. Efter ett par doser med pergo o många månaders lång väntan är vi äntligen gravida igen :) det är dock väldigt tidigt ännu o oron är stor!

Det här är världens bästa tråd! Snälla fina tjejer, du kan förvänta dig mkt stöd, tips o pepp här! :D

Fick besked om mins hcg värden i går, hade stigit från 13000 förra fredagen till 19000 i torsdags. Nytt Vul är bokat på torsdag, då hoppas jag verkligen att allt ser bra ut o att vi får se ett hjärta slå!

Om ett par timmar kommer sambons killkompisar hit, det väntas svensexa!! :)

Kram på er

• FruW

Tack tabbs! Ja jag försöker tänka så...

3mf, har du fått ngn utredning? Har den isåfall visat ngt? Vår gjorde inte det, både skönt i jobbigt tyckte jag. Skönt att det inte va något allvarligt fel, men vore bra med ngt man lätt kan "bota". Nu fick jag ju pergo till slut, 3 månader med enkeldos som ej gav ngt, första omgången med dubbeldos plussade vi äntligen :D bara hoppas set stannar nu!!!

Vi har också en remiss till Ivf, har tid för startsamtal den 2 nov, har inte vågat ringa i avboka det ännu... Ska till läkaren på tors igen, nytt Vul då, får se efter det...

Kram på er!

• FruW

Ja så var det :)

Vaknade på natten några dagar innan äl o kräktes rejält, tror mct gjorde det med. Av enkeldoserna hade jag bara värmevallningar..

Jag mår så där , bra fysiskt, inga direkta symptom, men psykiskt är det jobbigt. Har varit mkt upp o ner, gjort 4 tidiga vul där vi fått vaga besked. O har mätt hcg som stigit salta men sökert. Har nytt vul på tors, hoppas att allt dr bra ut då o att vi får se hjärtst slå! Hur mår du?

• FruW

Ursäkta stavfelen! Håller tummarna för ett plus!!

• FruW

Citron, ska tänka på dig i morgon! Jag hoppas att allt går så bra det bara kan, o att du får marängswiss, o mannen med, det är ni värda!

Pixan, skoja inte!! :) kräktes som en gris mitt i natten, när allt var uppe mådde jag super!

Om jag hade vetat vad jag vet idag hade jag gärna väntat till v 8 med Vul. Jag gjorde ett supertidigt, tror det var 5+6, då såg de bara en hinnsäck. Jag ska ju va med i en studie om trombyl o mf, så får Vul så tidigt därför för att kunna få medicinen. Men har inte varit värt oron, så ska jag göra om det väntar jag nog några veckor...

Men är kanske annorlunda om man har haft X...

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3