• FruW

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Neeeeeeej va tråkigt! Spysjuk unge eller inte, du är värd ett plus vännen!

När har/hade du bim o äl? Har dålig koll, sorry... Fortsätter hålla tummarna o hoppas att barnet snart mår bättre.

Kram

• FruW

Plutten vet inte riktigt vad du menar, men jag har ofta så...

• FruW

Hej tjejer!

Hur mår ni! Pixan hur har det gått, har mensen kommit?

Together hur mår du nu?

Finns nya bilder på mina tester i plustråden om ni vill o orkar se...

Stor kram från mig

• FruW

Välkommen hit tabbs!! Usch ingen ska behöva gå igenom det här :( har själv 3 mf bakom mig, alla tidiga, inga barn sen tidigare. Försökt i över 2 år, mf-utredningen har inte visat på några fel. Efter några kurer med pergo blev vi plötsligt gravida, är nu i v 6, o hoppas sååå att det går vägen den här gången. Ska vara med i en studie nu, om upprepade mf. Du kan inboxa mig om du vill veta mer.

Bra att du nu får utredning! I den här tråden, o i systertrådarna finns mängder av tjejer med liknande erfarenheter som gärna delar med sig av hopp o kunskap till oss andra. Utan den här tråden vet jag inte vad jag skulle gjort under de här åren..

Välkommen hit!

• FruW

Together jag tycker att du ska söka hjälp hos en ny läkare, den du fick var ju allt annat än kompetent!!

Kaos jag vet inte när det gäller billiga tester, har kört med testlagrets stickor o ibland fått utslag i 3 dagar. Ibland har jag testat med cb dig äl-test för att dubbelkolla, då har jag inte alltid fått pos på det trots att testlagrets varit pos..

Är inte så noga eg, sexa på varannan dag så missar ni inte äl :)

• FruW

Hej tjejer!

Hur mår ni? Ngn som har bin snart? Håller tummarna för fina plus!!

Var hos dr i går o gjorde Vul, var då i v 5+6. kunde se en hinnsäck i rätt strl men inget tydligt foster, vi var nog där för tidig trodde dr. Ska dit på ons igen, hoppas vi får se mer då!

Kram från mig

• FruW

Stor stor kram havsklippan!! Man FÅR va arg, ibland är det nästan bättre än när man "bara" är ledsen. Ilska är mer konstruktivt. Håller med om att det var dåligt att de inte ringt som de lovat, men hade det varit allvarligt hade de säkert prioriterat det.

Kram igen vännen

• FruW

Stor kram havsklippan!! Hoppas det löser sig fort o på bästa vis! Har ingen erfarenhet av utomkveds, är det bra att hcg gått ner?

Tänker på dig vännen!

Själv sitter jag med en stor klump i magen i bara väntar på att telefonen ska ringa..

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3