Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Tack citron!! Att du orkar tänka på mig mitt i ditt eget helvete... Tack! Kram till dig, jag hoppas det blir bättre i morgon!!
Tack citron!! Att du orkar tänka på mig mitt i ditt eget helvete... Tack! Kram till dig, jag hoppas det blir bättre i morgon!!
Gulle dig! Självklart berättar jag i morgon! Vill inte gnälla för mkt här bara, vet hur det kan sticka i ögonen när man själv håller på att förgås av längtan efter att bli gravid o den som redan är det bara gnäller... Så tycker ni det blir för mkt säg till, ok?
Tack fina du!! Vill hemskt gärna att det ska gå bra i morgon!!
Tack snälla tabs!! Håller tummarna för ett plus för dig om några dagar!
Det gick inte. Ska skrapas på tisdag. Återkommer hit när jag orkar igen. Under tiden håller jag tummarna för er!
Tack snälla ni för ert stöd, det betyder massor!!! Lycka till nu!!!
Stor kram från mig
Nu ska vi strax åka till sjukhuset, har tid halv 2.. Hungrig i ont i huvudet, ledsamt men ska bli "skönt" att få det gjort
Kör hårt together!! :)
Kram från mig
Hej!
Nu är jag vaken ;) det har gått bra, var lite jobbigt när jag vaknade efter op, blev så tydligt att det är över nu... Personalen var toppen, har inte direkt ont heller. Pratade med min mf-läkare, han gjorde skrapningen, i nästa gång vi blir gravida kan han hjälpa oss med trombyl o progesteron, så det känns skönt! Han tyckte också att vi inte skulle ge upp hoppet.
Känns skönt att jag fick skrapning, hade inte orkat med de andra metoderna just nu. Har köpt en stor påse godis, hemma väntar lite sköna filmer o soffan, ska bara vila hela kvällen. Sen blir det fullt fokus på bröllopet, barn får vänta några månader.
Tack! Hihi, ja vi har snart 8 syndfulla år bakom oss ;) du ska inte fria då?
Tack snälla ni!! Jag mår faktiskt bättre än väntat :) dock är sömnen helt rubbad, är klarvaken nu, suck...
Ja bara jag slutar blöda så... ;)