• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

SoMa72 skrev 2011-04-04 14:46:46 följande:
    Hur går det för dig, gumman? Känns det lite bättre nu eller är det lika pissigt? *kramar om*
    Det är lite upp och lite ner... på ett sätt är det bättre för jag ser lite framåt nu.. och vill försöka igen... men ofta när jag går in i systertråden så får jag sååå ont i magen och blir ledsen.. jag skulle ju vara där nu! :´(

Å ni med.. det kommer ofta tankar som...."idag skulle jag varit 13+1...."

BLÄ!

Men absolut...det går åt rätt håll.. men man blir ju fysiskt påmind hela tiden av blödningen..
    det gick åt skogen...igen.
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-04-04 15:03:06 följande:
    Ja, jag vet ju precis hur det är...  Bortsett från att jag aldrig har sett hjärtat slå eftersom jag vid det första missfallet inte gjorde nåt vul.

Men du, jag var ju hos gyn i fredags och innan jag hann rabbla upp min ramsa om allt jag ville kräva så sa han att vid nästa plus får jag Trombyl o progesteron på stuberten. Har du sagt till om det du med? Gör det pronto annars...

Kram
    Mmm jag vill också ha det... kruxet är just nu att jag inte riktigt har nån gyn.. vi har en tid nästa tisdag i jakobsberg och jag hoppas hoppas att det blir bra...
    Min "gamla" kontakt är jag ju lite förbannad på efter sveket kring utredningen... han gav sken av att mer vad gjort än det egentligen är.
    Men när vi pratade sist...det är en vecka sen idag.. så mumlade han nått om att han kanske kunde gå med på att prova trombyl...men jag litar inte riktigt på honom... så är det faktiskt och det känns supertråkigt för det har varit väldigt lätt att få tid där och så...

Men men... hoppas hoppas att det blir bra nästa tisdag!
  • MCT79
    Pancakes skrev 2011-04-04 15:12:42 följande:
    Har du provat med Octaviakliniken i stan? Där var jag vid missfallet och där har min kompis som fått fyra missfall fått hjälp. Hon är gravid nu med en månad till BF så nåt gjorde de rätt där i alla fall.
    ja pratade med dom i höstas tror jag det var... de vill ha remiss och jag hittar ingen som vill skriva en. Han i sigtuna är ju inte intresserad för han tjänar ju pengar på att jag går hos honom..
    På vårdcentralen ville de inte alls hjälpa till för de "visste inte hur de skulle skriva"... jag erbjöd mig att diktera men möttes av ett flin.
    Iofs kan det vara andra läkare där nu men..
  • MCT79
    Pancakes skrev 2011-04-04 15:24:32 följande:
    Men suck, vad trist. Jag lyckades ju bara ringa och boka en tid och det gick bra. Hoppas Jakobsberg blir bra nu i alla fall. Usch och fy att du gar igenom detta! kram
    Jag hoppas på Jakobsberg... :) Skiter det sig tar jag det nästa onsdag.
    Sen har vi ju blivit "lovade" utredning på Danderyd också men det kunde ta 6 månader å under tiden vill man ju försöka med annat...
  • MCT79
    Dag och natt skrev 2011-04-05 06:36:47 följande:
    Det var kört den här gången ändå, fick mensen imorse. Morr!
    Men baaaaaajs på ren svenska!
  • MCT79

halloj brudar..  jag blöder än, räcker det inte nu?

Hur går det för dig Pixan med plus/icke plus och mens?

Här har jag åkt på jordens förkylning också.. Sambon var däckad förra veckan och jag trodde jag skulle klara mig... å det gjorde jag fram ngra dar efter jag började äta antibiotikan...

Hah.... igår sa jag åt en kompi att "min förkylning redan börjar vända...." JAG TAR TILLBAKA DET!!

Frossade som en galning i soffan igår kväll, tog alvedon och somnade och i natt har jag haft så ont i kroppen/tung i kroppen att jag KNAPPT kunnat vända mig alls! Helt sjukt!
    Har gjort slut på en halv toarulle med papper och huvudet pulserar så fort jag rör mig...

Jag tror inte jag har varit såhär förkyld sedan 2006 när vi skulle åka till Prag, jag och exet.. ögonen rinner konstant, det är väl stopp i alla kanaler.. hahah! Då slutade det med en ögoninflammation också....jag hoppas vid min gud jag slipper det nu för det är inte särskilt sexigt...

Anders var lite rolig igår kväll i soffan..."du har sådär blanka ögon...typ... ohhh she want´s me!" I don´t think so! Hahah! Jag tror sexförbudet börjar tära på honom, sjuk eller inte!

• MCT79

Näe har inga problem med pollen...hade som yngre... ögonen kliade inte utan bara rann i samma takt som snoret... jag brukar kunna bli så när jag blir riktigt förkyld...ni vet... man-cold...  :O

Ögonen är bättre sålänge det inte blir stopp i snoken! =)

• MCT79

Näe det brukar jag inte... Sambon har haft lika... Nått elakt verkar det vara. Sängen och iphone är guld! :)

• MCT79

Jag har också en trea... använder min rätt mycket och laddar den varje natt...

• MCT79

Usch... får lite spunk....

Har sovit en lång stund och sen legat i sambons famn och kollat shrek 2... moget va? hahah!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3